God DVD nyhedsside?
Fra : ottesen

Dato : 19-03-02 17:08

Hej!

Jeg søger en side hvor man kan holde sig opdateret med hvad der er
kommet /kommer på DVD, anmeldelser etc. Jeg ved godt der er en 1000000
forskellige sider omhandlende DVD film men er der en der er specielt
anbefalelsesværdig som holder sig godt opdateret med hvad der sker?

/ottesen

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 19-03-02 17:48

"ottesen" <ottesenSPAM-MIG-IKKE@sol.dk> wrote in message
> [...]
> forskellige sider omhandlende DVD film men er der en der er specielt
> anbefalelsesværdig som holder sig godt opdateret med hvad der sker?

Jeg bruger selv www.dvdfile.com. Rigtig fed side!!

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Emil Rune

Dato : 19-03-02 18:31

"ottesen" <ottesenSPAM-MIG-IKKE@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forskellige sider omhandlende DVD film men er der en der er specielt
> anbefalelsesværdig som holder sig godt opdateret med hvad der sker?

www.thedigitalbits.com er en meget sober og velinformerende side. Kan
anbefales.

Hilsen
Emil

Fra : Claus Nielsen

Dato : 19-03-02 20:45

Udover de i andre indlæg nævnte sider, der primært/(udelukkende)
omhandler region 1 udgivelser, så...

Nyheder på det engelske marked
<http://www.r2-dvd.org/>
<http://www.dvdtimes.co.uk/>

Nyheder i Norge / Skandinavien
<http://www.dvdforeningen.no/>

Egentlig utrofatteligt at der ikke findes en bare nogenlunde dansk
side. Disk endelig op med dem, hvis I skulle kende en.

Nyheder i Australien (region 4)
<http://www.dvd.net.au/>

Bemærk at en stor del af udgivelserne i Australien er identiske med
dem vi ser herhjemme - de fås endda med danske tekster... (hvis man
uvist af hvilken grund ellers synes at det er fedt).

Og så er der selvfølgelig også lige...

DVD-Basen
<http://www.dvd-basen.dk/>

....som dog ikke er en decideret nyhedsside - men hvis man lige står og
mangler et review, så er siden ret handy at have i sin samling.

Mvh, Claus
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Per Kristensen

Dato : 20-03-02 08:49

> [...]
> forskellige sider omhandlende DVD film men er der en der er specielt
> anbefalelsesværdig som holder sig godt opdateret med hvad der sker?

www.dvdtown.com er lige gået i luften med et redesignet site med masser af
features som du ikke finder på nogle andre DVD sider. Prøv at tjekke
detaljer for en film og se en fed måde det er lavet på. Der er også en login
funktion hvor du kan tilføje din egen DVD samling og så f.eks. sende en link
til dine venner, så de kan tjekke hvilke film du har og meget mere.
Personligt syntes jeg DVDfile og Digitalbras er lige lovlig gammeldags og
simple i features, men hver sin smag.

Fra : Jesper Winding

Dato : 20-03-02 09:26

Så mangler vi bare at i gør noget ved www.dvdtown.dk - for øjeblikket virker
release lister osv overhovedet ikke for mig!

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Martin Helbo

Dato : 20-03-02 16:47

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote in message
> Så mangler vi bare at i gør noget ved www.dvdtown.dk - for øjeblikket
virker
> release lister osv overhovedet ikke for mig!

Hmm, de virker nu fint for mig

/Martin Helbo

Fra : Kong Kent

Dato : 20-03-02 11:24

> [...]
> forskellige sider omhandlende DVD film men er der en der er specielt
> anbefalelsesværdig som holder sig godt opdateret med hvad der sker?

www.thedigitalbits.com er den bedste DVD site derude IMO. Tjekker den
dagligt.

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Kim Dorff - CinemaZo~

Dato : 20-03-02 18:18

Jeg bliver sikkert stenet - men der findes en OK releaseliste vedr.
DVD-udgivelser her as well:

http://www.cinemazone.dk/releaselist.asp?format=3

--
K.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 20-03-02 22:02

"Kim Dorff - CinemaZone.dk" <dorff@cinemazone.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bliver sikkert stenet - men der findes en OK releaseliste vedr.
> DVD-udgivelser her as well:

Jeg ved ikke. Konsensus her i gruppen er vist mere eller mindre, at der er
ok at poste links til egen side, når det er relevant i sammenhængen. I hvert
fald sålænge linket ikke er til en kommerciel netshop.

Til gengæld ses der ikke så pænt på, at man direkte opretter en ny tråd med
det ene formål at reklamere for sin side.

MVH
Jens