The two Towers
Fra : Daniel Brenøe

Dato : 19-03-02 14:59

The Two Towers: Entertainment Weekly reports the second chapter is set
to have 600 FX shos, around 80 more than the first.
Citat fra: http://www.darkhorizons.com/news.htm

Så skal man bare forholde sig til om det er godt eller skidt...

Fra : Emil Rune

Dato : 19-03-02 18:29

"Daniel Brenøe" <dfr25@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Citat fra: http://www.darkhorizons.com/news.htm
>
> Så skal man bare forholde sig til om det er godt eller skidt...

Hvorfor bliver nogle personer herinde ved med at poste nyheder fra forsk.
filmsites som Digitalbits, Dark Horizons og Dvdfile? Det er altså ikke så
svært at dirigere sin browser over på siderne (hvilket man jo gør alligevel,
da de fleste postede nyheder kun er bidder fra siden).

Fra : Jesper Winding

Dato : 19-03-02 19:30

Det er jo ikke alle der har tid til den store surfer tur - jeg er ret glad
for at holde mig opdateret ved hjælp af nyhedsgruppen i stedet for en masse
surfen rundt - Så jeg er i hvert fald ret glad for at der er nogle der
poster nyheder.

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-03-02 20:19

> [...]
masse
> surfen rundt - Så jeg er i hvert fald ret glad for at der er nogle der

samme her, jeg copy/paster tit herinde og nyder når andre der falder over
noget interessant gør det samme... og med hensyn til trådens org. emne vil
jeg da sige at alle disse ekstra effekter sikkert ikke vil påvirke filmen
negativt da handlingen jo sådan set er kendt, nu skal de bare gøre det
orn'ligt, så kyl bare nogle cgi effekter i min retning, jeg æder dem råt,
hvis filmen kan bære det vel at mærke!

sniper_Nolight

Fra : Peter Kaas

Dato : 19-03-02 22:08

> med hensyn til trådens org. emne vil
> jeg da sige at alle disse ekstra effekter sikkert ikke vil påvirke filmen
> negativt

Mange af de ekstra cgi-effekter skyldes vel også at Gollum er ret meget med;
Gollum er IIRC 100% cgi...

Mvh
Peter

Fra : Klaus G.

Dato : 21-03-02 15:28

The Two Towers: Entertainment Weekly reports the second chapter is set
> to have 600 FX shos, around 80 more than the first.
> Citat fra: http://www.darkhorizons.com/news.htm

Og hvad er det? Jeg ser bare filmene :)

--
Klaus G.