OT men også lidt om katte
Fra : Camilla Christiansen

Dato : 19-03-02 14:54

Da kæresten og jeg har besluttet os for at gå fra hinanden, skal jeg nu til
at finde noget og bo i hvor jeg må have kat. I starten (til han finder
noget) kan jeg blive boende på kollegiet men det er en toværelses og derfor
skal der bo TO.

Jeg kunne se da Fie spurgte om det samme at der var nogle steder kun med
boliger i Kbh findes der også sådan nogen steder i Århus.....(der skal være
lejebolig da jeg en gang inden for det næste år skal flytte til Sjælland)

På forhånd tak og undskyld OT

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen

Fra : Pernille Scharff

Dato : 19-03-02 15:05

Hej Camilla,

gad vide om det er en epidemi...er du ikke nr. 3 inden for ret kort tid
der står i den situation? Stakkels dig!

Når nu der skal bo to i den lejlighed - kan du ikke finde en studerende
du kan dele med, hvis lejligheden egner sig bare nogenlunde til det? Det
gør de fleste 2V-kollegieboliger i Odense i hvert fald... Ellers ved jeg
at boligforeningen Vesterbo har lejligheder/ungdomsboliger hvor man vist
godt må have husdyr, de ligger bl.a. ude i Hasle (www.vesterbo.org) men
også andre steder.

Held og lykke med det!

/Pernille

Fra : Fie

Dato : 19-03-02 17:02

Hej Camilla

Jeg føler virkelig med dig af åbenlyse årsager
En god ting, der dog kom ud af min lille OT post her i gruppen, var en sød
mail fra Birgitte her fra gruppen, om at hun også stod i samme situation (vi
er nu 4 bare inde fra kattegruppen !). Så nu leder Birgitte og jeg også
efter 3 værelses lejligheder i København, hvor vi kan bo sammen med hendes
Leo og Herbert (altså kattene, ikk'?). Da min nu eks-kæreste hørte om de 2
hankastrater, blev han dog lidt tilbageholden med at lade den Tulle flytte
ind med de slemme hankatte Men det ordner sig nok altsammen

Så hold hovedet højt - vi skal nok klare den allesammen Personligt hører
jeg Destinys Child's sang "survivor" for fuld udblæsning for tiden og føler
mig lidt kliché-agtigt *GGG*

Stort knus & held og lykke med boligjagten.
Fie

Fra : Fie

Dato : 19-03-02 17:15

Hej igen

Forresten så er jeg medlem på www.lejernet.dk og der er et par boliger i
Århus. Der er to 2 værelses lejlighed til 4300,- og 4600,-, og en del
værelser til leje i nogle forskellige lejligheder (1500-2700,-) Lad mig
vide, hvis jeg skal sende noget info til dig

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 19-03-02 15:49

Hej Camilla

Jamen altså, sikke noget.

Nå men jeg har en masse boliglinks, hvis du er interesseret så sender jeg
dem til dig privat.

Jeg skal forresten også flytte, så skal også finde et sted hvor man må have
katte.
Skal dog ikke flytte fra kæresten - men jeg har fået job i Århus *S*
Busserne passer skod om morgenen her fra Hovedgård, så derfor vil vi nu
finde en bolig nærmere Århus.
Så øh er der mon nogen som kender nogen?

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Kate

Dato : 19-03-02 19:40

Jamen dog, Camilla, også dig. Håber ikke gruppen har en dårlig
indflydelse.

Nej, spøg til side. Desværre har jeg ingen kendskab til Århus, men jeg
håber at du finder ud af noget hurtigt.

Kate

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 19-03-02 20:05

Hej Camilla!

www.boligportal.dk har lejeboliger i Århus.

Hilsen Birgitte, Leo og Herbert (som også skal flytte fra kæresten, måske
sammen med Fie).