Frontpage 2002 problem??
Fra : sfc

Dato : 19-03-02 13:43

Hej NG!!!

Jeg installerede frontpage 2002 for en uge siden, og den har fungeret fint
indtil nu. Men på et tidspunkt låste et andet program imens jeg også have
gang i FP, så jeg blev rød til at resætte computeren. Og nu virker FP ikke
mere?? Den starter fint op, men næsten alle funktionerne i menuerne er grå,
så man ikke kan trykke på dem, det samme med de små ikoner i menubjælken.
Jeg har prøvet at afinstallere FP, og installere igen, men det hjalp ikke.
Programmet er aktiveret...
Hvad kan der være galt???

Mvh SFC

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-03-02 15:00

Find og slet cmdui.prf. Start FP2002 og du er tilbage ved en standard
opsætning.

Fra : sfc

Dato : 19-03-02 17:41

> Find og slet cmdui.prf. Start FP2002 og du er tilbage ved en standard
> opsætning.

Den fil har jeg ikke, jeg har slet ingen .prf filer i mit XP...

Mvh Sidney

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-03-02 16:19

I search klik Advanced og include hidden files...