ez-search
Fra : J W Nielsen

Dato : 19-03-02 14:18

Hej !
Lige under panelet i min IE6 har jeg - uvidst hvordan - fået en ny
værktøjslinie: En søgemaskine med navnet ez-search har lagt en linie ind
her.
Ved at højreklikke kan jeg fjerne fluebenet og dermed fjerne linien...
MEN, den komme s.. igen næste gang jeg starte IE6 !!!
Hvordan kan jeg fjerne denne linie ?

Jørgen Wulff Nielsen

"Man skal altid starte dagen med et smil - så er det da overstået"
W.C.Fields

Fra : JSC

Dato : 19-03-02 19:05

"J W Nielsen" <jwn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Med venlig hilsen
> Jørgen Wulff Nielsen
>
> "Man skal altid starte dagen med et smil - så er det da overstået"

Jeg har også fået den..
du skal ind i tilføj/fjern programmer.

Mvh/Regards
Jan Skov
Kennel Grejsdalen - opdræt af Golden Retrievere ***** Vi får et nyt kuld
hvalpe sidst i marts måned ***** www.jsc.dk/kennel-grejsdalen
Vejles Forandring - fra besættelsen til i dag www.jsc.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-03-02 19:19

Tue, 19 Mar 2002 14:17:41 +0100, skrev "J W Nielsen"
<jwn@tdcadsl.dk>:

>Lige under panelet i min IE6 har jeg - uvidst hvordan - fået en ny
>værktøjslinie: En søgemaskine med navnet ez-search har lagt en linie ind
>her.

Prøv at se, om den skulle være med i tilføj/fjern programmer,
efter hvad jeg kan finde ud af skulle det være et program, du har
installeret.

Ellers må du ind i regedit og søge på ez-search og slette det
der.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : J W Nielsen

Dato : 19-03-02 20:35

Hej igen...
Tak for hjælpen - jeg tænkte slet ikke på tilføj/fjern programmer, men den
var der ganske rigtigt...
Gad vide hvordan jeg har fået den installeret. Jeg synes ikke, at jeg har
svaret bekræftende på nogetsomhelst !

Jørgen