Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotos af piger paa cafe
Fra : Palle Jensen

Dato : 19-03-02 13:43

har du lyst at se fotos af nogle søde piger på cafe og naturbilleder er du
velkommen på www.pallefinn.dk

Palle Jensen

Fra : Per Madsen

Dato : 19-03-02 20:47

Jeg kan ikke finde nogen piger på café på din side !

Per O.

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-02 00:11

<Jeg kan ikke finde nogen piger på café på din side !

<Per O.

Deet kan jeg heller ikke !!!

mvh Kirsten

Fra : CRH

Dato : 20-03-02 00:43

> <Jeg kan ikke finde nogen piger på café på din side !
>
> <Per O.
>
> Det kan jeg heller ikke !!!
>
> mvh Kirsten

Er det din kone og din bil eller i omvendt rækkefølge

Hilsen carsten

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-03-02 11:10

gå til
http://www.pallefinn.dk/photo/tineweb/index.htm

Palle jensen

d. 20/03/02 0:43 skrev CRH på crh@sprit.dk i artiklen
a78if2$m9g$1@sunsite.dk:

Fra : Per Madsen

Dato : 20-03-02 12:35

Nu var det jo ikke ligefrem indlysende, at cafébilleder ligger under Tine !

/Per

Fra : Ole

Dato : 21-03-02 09:16

Hej Palle

Jeg kunne nu godt finde pigerne og vil lige give dig et par ord med på
vejen.

Din side lyser af god fotoentusiasme. Du har arbejdet for at være på gode
fotosteder på rigtig gode tidspunkter og du har en god fornemmelse for lys
og stemning. Billederne er umiddelbare og viser en glæde ved at indfange
motiver med et kamera.
Du kunne have glæde af at læse lidt teori om de klassiske kompositioner og
billedopbygninger, men er godt på vej i mange af billederne.
Når du med tiden får flere billeder på skal du gøre dig selv den tjeneste at
være mere kritisk over for de billeder du har liggende på sitet. Billeder
man lige har taget er næsten alle gode, men efter et par kig eller 7 vil
nogle af dem være sværere at argumentere for end andre og så skal der
sorteres med hård hånd. Det vil også give dig en fornemmelse for hvad din
egen stil er og hvad du skal arbejde med i fremtiden.
Pigerne er søde, men hvorfor ikke invitere dem med på marseillesborg og
pryde naturen. I det lys du har fundet der vil de være perfekte modeller.

Og klø så på med dit kamera, du har masser mere at vise os.

Med venlig hilsen

Ole
http://www.atomb.dk/foto