Hvordan skaffer jeg mig et par nye BIOS-Ch~
Fra : Birger - 2630 Høje T~

Dato : 19-03-02 13:38

Jeg mangler en BIOS chip til

ASUS TX97-L
og til

TX4

Hvor kan jeg anskaffe mig sådan nogle?

mvh
Birger

Fra : reno

Dato : 19-03-02 14:36

Prøv hos fabrikanten af bundkortene.
mvh. reno
"Birger - 2630 Høje Tåstrup" <swen@edderkoppens.net> skrev i en meddelelse
news:a77bai$10q3$1@news.cybercity.dk...
> Jeg mangler en BIOS chip til
>
> ASUS TX97-L
> og til
>
> TX4
>
> Hvor kan jeg anskaffe mig sådan nogle?
>
> mvh
> Birger

Fra : Lipst

Dato : 19-03-02 19:15

Hej Birger!
Dette Bios-problem havde jeg også, jeg kunne ikke finde noget her i DK. Jeg
vurderede, at det ville tage for lang tid at tage kontakt til producenten
( for at få tilsendt en ny Bios/Eeprom ) Jeg fandt dette i Sverige (
Varberg ) http://www.eksitdata.com/

Jeg sendte filen som jeg ønskede brændt i den bestilte Eeprom, og efter 2-3
dage havde jeg min nye Bios + 1 stk. Girokort pålydende 400 skr.

Jeg håber dette kan hjælpe dig.

Regards
Lipst

Fra : Morten Knudsen

Dato : 20-03-02 16:48

Jeg brugte badflash.com, det tog 2 dage og kostede 25$

morten