"Stop den lille kænguro" ?
Fra : Mike

Dato : 19-03-02 13:15

Hej er der nogen der ligger inde med teksten "Stop den lille kænguro", eller
har en idé om hvor jeg kan downloade den?

MVH
Mike

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-03-02 13:54

<http://www.google.com/search?q=%22stop+den+lille+k%E6nguru%22>

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Ole Damgaard

Dato : 19-03-02 17:35

> <http://www.google.com/search?q=%22stop+den+lille+k%E6nguru%22>

Kære Lars.
Når Mike spørger efter en tekst eller downloadningssted er det ikke særlig
megen hjælp at give ham en google-serach med revl og krat - som i øvrigt
ikke indfrier hans behov.
Men til Mike kan jeg så sige, at du kan downloade to versioner af den på
audiogalaxy - med henholdsvis spilfing og et børnekor.
mvh ole

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-03-02 18:38

In dk.kultur.musik, Ole Damgaard wrote:

> [...]
>megen hjælp at give ham en google-serach med revl og krat - som i øvrigt

Hvad mere vil du have: <http://www.remind.subnet.dk/download.htm>
Det var én af siderne Google linkede til. Der ligger en "Alko Henning"
version af sangen (hvad end det så er).

>Men til Mike kan jeg så sige, at du kan downloade to versioner af den på
>audiogalaxy - med henholdsvis spilfing og et børnekor.

Kære Ole.
Det er da vist ikke til mere hjælp end det jeg gav!? Hvad nu hvis han
ikke ved hvor han finder Audiogalaxy? Hvad nu hvis han er lam i højre
hånd, så han ikke kan bruge musen der. Jeg kan jo ikke så godt proppe
sangen ind i munden på ham (tag det ikke personligt, Mike).

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Klitgaard

Dato : 20-03-02 01:26

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad mere vil du have: <http://www.remind.subnet.dk/download.htm>
> Det var én af siderne Google linkede til. Der ligger en "Alko Henning"
> version af sangen (hvad end det så er).

Ja, men det tror du ikke Mike er ude efter originalteksten i stedet for et
druk-remake?

--
....Klitgaard

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-03-02 07:13

In dk.kultur.musik, Klitgaard wrote:

>Ja, men det tror du ikke Mike er ude efter originalteksten i stedet for et
>druk-remake?

Som sagt, så ved jeg ikke hvem "Alko Henning" er. Det kunne jo være et
navn - uheldigt - men et navn (de er set værre, Æske f.eks.). I øvrigt
er det vel heller ikke teksterne jeg prøver at give, men sangen - som
lyd.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Troels

Dato : 20-03-02 22:54

> I øvrigt
> er det vel heller ikke teksterne jeg prøver at give, men sangen - som
> lyd.

Det er vel på en eller anden måde også en fejl, når nu manden spurgte efter
teksten

/Troels

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-03-02 06:15

Sådan forstår jeg det ikke. Da han sagde:

> [...]

....går jeg ud fra at der er tale om sangen, som indspilning, og ikke
som tekst. Det er måske er lidt "overkill" at tale om at 'downloade'
en tekst. Men det er jo ikke til at vide.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Troels

Dato : 21-03-02 16:38

> ...går jeg ud fra at der er tale om sangen, som indspilning, og ikke
> som tekst. Det er måske er lidt "overkill" at tale om at 'downloade'
> en tekst. Men det er jo ikke til at vide.

Men hvis du læser det hele står der :

Læg specielt mærke til ordet _teksten_. Jeg er ret sikker på at det er det
centrale i at forstå hvad det er han leder efter

/Troels

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-03-02 19:00

In dk.kultur.musik, "Troels" <tllund[slet_det_her]@hotmail.com> wrote:

<snip>

Du går meget højt op i det, hva'? Kan du ikke bruge din energi på at
finde teksten til ham i stedet, så?

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Mike

Dato : 25-03-02 15:11

Hej Venner

Jeg takker 1000 gange for den store interresse

Men det er ganske rigtigt hvad Ole siger: Det er original TEKSTEN jeg leder
efter... Jeg har selv søgt på google, og lige meget hvordan jeg formulerede
søge-strengen så kunne jeg ikke finde den... Så hvis der er en af Jer, der har
evnerne til at finde teksten, eller ligger inde med den, ville jeg blive meget
taknemlig hvis I ville give den til mig

MVH
Mike

Fra : Torben Larsen

Dato : 25-03-02 16:58

Når du nu leder efter teksten, er det måske rart at vide, at det staves
'kænguru' - det kan måske give nogle hits.....

Ellers foreslår jeg det gode gamle ANALOGE medie en sangbog for børn. Kan
sikkert lånes på et bibliotek i nærheden.

God jagt
Torben