MS Windows
briani 27239
Driver
Fra : Stone

Dato : 19-03-02 12:50

Hej er der nogen der kan hjælpe mig med driver til det her PCMCIA 10M
Ethernet.
Det er et VEGAS Ethernet.

Det er Windows 2000 Bærbar

Mvh Stone

Fra : Karsten Aarhus

Dato : 19-03-02 14:11

Hejsa Stone

Det er lidt svært at vide hvilken netkort du har, da du ikke har nogle numre
på den !!

Men jeg fandt da denne hjemmeside som har to driver til vegas ethernet.

http://www.drivermuseum.com/files/drivers/net_d.html

Hvis du kan finde en nr. på netkortet ville det nok hjælpe en hel del
istedet.

MVH

Karsten Aarhus

Fra : Stone

Dato : 20-03-02 00:13

Takker i Århus for det hurtige svar prøver lige det det ser ud til et godt
sted du gav mig

mvh stone