.xml data øer
Fra : Alan Malligsen

Dato : 19-03-02 12:17

Jeg kan ikke få fp 2000 til at godkende xml data. Findes der virkelig
ikke en opdatering, der giver fp 2000 brugere mulighed for at følge
med i udviklingen?
Det samme problem melder sig naturligvis med xhtml og fp 2000.

VH - Alan Malligsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-03-02 14:58

Jo, opdateringen hedder FP2002.
Brug "Insert HTML" i FP2000.
XHTML burde den ikke have problemer med bare det er skrevet korrekt.
Fx. <br /> og IKKE <br/>

Fra : Alan Malligsen

Dato : 20-03-02 08:15

> Jo, opdateringen hedder FP2002.
> Brug "Insert HTML" i FP2000.
> XHTML burde den ikke have problemer med bare det er skrevet korrekt.

Ok, men jeg er lige nødt til at bruge fp2000 et lille stykke tid
endnu...($) og har prøvet dit forslag med html editoren; men hvis man
gemmer et dokument med en xml erklæring øverst, så gør fp2000 det
dumme at den rykker hele xml erklæringen ned under head delen - fp2000
ændrer på det jeg har skrevet i html editoren. Det er en lang
arbejdsgang at skulle lave noget i fp2000 og bagefter renskrive det i
notepad. Jeg havde bare håbet på en lille opdatering til fp2000 så xml
kunne godkendes.

VH - Alan

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-03-02 16:17

Det er rigtigt men hvis du forkorter erklæringen ned til det absolut
nødvendige gør den ikke. (fra ? og linien ud)
I øvrigt mente jeg at SP2 til FP2000 rettede den detalje?