Typografi
Fra : Kurt Rasmussen

Dato : 19-03-02 10:34

Hej gruppe
Hvordan får man Word XP
til at undgå at lave typografier automatisk.

MVH
Kurt

Fra : Robin Hood

Dato : 19-03-02 12:49

"Kurt Rasmussen" <e-mail@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
> Hvordan får man Word XP
> til at undgå at lave typografier automatisk.

Har du sat den til svare i samme format som afsenderen?

Fra : Jan Kronsell

Dato : 19-03-02 14:06

"Kurt Rasmussen" <e-mail@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
> Hvordan får man Word XP
> til at undgå at lave typografier automatisk.

Jeg har ikke lige en XP ved hånden, men mon ikke det er noget med
Funktioner - Autokorrektur - Autoformat under skrivning. Og så noget med
"Definer typografier ud fra formateringen", som skal slås fra.

Jan

Fra : pre

Dato : 19-03-02 20:17

Og når du har fået det slået fra, så ville jeg foreslå, at du virkelig satte
dig ind i emnet som helt faktisk er en af de væsentligste grundpiller i
Word. Det vil både forenkle dit arbejde, sætte Word´s fart i vejret, og
formindske dine filer. Men det var altså et sidespring.
pre

Fra : Kurt Rasmussen

Dato : 20-03-02 06:18

Tak for hjælpen til alle.