Ctrl+B
Fra : J. Andreasen

Dato : 29-01-01 13:59

Hej Allesammen..

Jeg har lavet en lille ordbog i Excel bestående af :

Engine Motor xxxx

osv. ca. 1500 poster

Jeg vil gerne lægge dem ind på min hjemmeside i FP2000, således at jeg kan
søge med Ctrl funktionen, men det vil ikke lykkes.

Hvis jeg gemmer min Excel fil som webside kan jeg godt bruge funktionen, men
ikke i FP2000.

Hjælp.

Siden skal kun bruges off-line, har ikke PWS installeret.

Nogle forslag.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-01-01 16:26

Ved ikke hvad du mener med "Ctrl funktionen" men måden du søger på i
FP2000 er via Edit | Find.

Fra : J. Andreasen

Dato : 29-01-01 17:01

Problemet er at jeg gerne vil søge med Ctrl+B i den tekstfil som kommer fra
Excel, men det kan ikke lade sig gøre.

Hilsen Jess

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-01-01 21:47

Ganske korrekt. Det gøres som jeg skrev.

On Mon, 29 Jan 2001 17:00:44 +0100, "J. Andreasen"