Hvilket datakabel?
Fra : Aaron

Dato : 19-03-02 09:04

Overvejer at investere i et datakabel til at unlocke Nokia'en (3310).
Hvilket kabel er bedst til prisen? - regner med at bruge <200 kr.
Har kigget på www.thansen.dk og www.mobiludstyr.dk - hvad er jeres
erfaringer?
/AA

Fra : Cassandra

Dato : 19-03-02 12:15

hejsa

Du kan ikke unlock en 3310 med et datakabel, du skal bruge et Flash kabel.
Og hvis det er en software version 5,03 og op skal du bruge både et
Datakabel og et Flashkabel.
Og min erfaring med T hansen kan vist kun siges på en måde " Billigt Lort
" Glem dem

Mvh
"C@ss"

Aaron <aaron@dibona.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vhCl8.8068$FT.295096@news010.worldonline.dk...

Fra : Aaron

Dato : 19-03-02 12:31

TNX!
Det bliver vist en lidt dyrere fornøjelse så ;-(
En venlig sjæl sendte mig et link (www.super-cover.com) som sælger
datakabler for kun 50,-
/AA

Fra : Cassandra

Dato : 19-03-02 14:14

Hjesa igen

Hvis du mangler en unlocker så mail mig, så skal jeg hjælpe dig

Fra : Lars Andersen

Dato : 19-03-02 14:21

Jeg kan godt fortælle dig hvordan du selv unlocker din tlf for en pris
på kun 50kr, hvis det har interesse. de 50 kr. er datakablet.