MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvilken videoafspiller?
Fra : Mr_Smith

Dato : 19-03-02 09:34

Hej!

Hvilken afspiller benytter I til div-x? Jeg har tidl. benyttet Mediaplayer,
men den er begyndt at hakke så voldsomt at jeg intet får ud af filmen. Hvis
jeg vælger at køre i fuldskærm er det endnu værre, og billedet er kornet og
gnidret...

Nogen forslag til forbedringer?

/smith/

Fra : Mogens

Dato : 19-03-02 09:57

On Tue, 19 Mar 2002 09:33:38 +0100, "Mr_Smith" <badass@no.net> wrote:

> [...]
>jeg vælger at køre i fuldskærm er det endnu værre, og billedet er kornet og

DivX 5 sammen med den nye gratis player man får med.
Den er forøvrigt også pænere end Windows Mediaplayer.

www.divx.com

Mvh Mogens