MS Windows
briani 27239
Indstille placeringen af temp filer
Fra : Thomas Krog

Dato : 19-03-02 04:56

Er det muligt at få windows xp til at placere temp filer et andet sted end i
mappen:
C:\Documents and Settings\Thomas Krog\Local Settings\Temp

(Jeg har et pakke program samt winimage der ligger store filer ud i temp
mappen så det kniber med at der er plads på drevet.)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-03-02 06:13

In dk.edb.system.ms-windows, Thomas Krog wrote:

>Er det muligt at få windows xp til at placere temp filer et andet sted end i
>mappen:
>C:\Documents and Settings\Thomas Krog\Local Settings\Temp

Bestemt: Egenskaber for System --> Avanceret --> "Miljøvariable"?
(Environment variables, nederst til venstre) --> To i det øverste
vindue, og to i det nederste.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Thomas Krog

Dato : 19-03-02 16:35

> Bestemt: Egenskaber for System --> Avanceret --> "Miljøvariable"?
> (Environment variables, nederst til venstre) --> To i det øverste
> vindue, og to i det nederste.

takker. Enkelte programmer er dog så dårlige at de ikke lystrer på ændringen
men det er jo ikke windows xp's skyld