Asus P4S333
Fra : Allan Larsen

Dato : 20-03-02 00:42

Hej

Er der nogen der har erfaring med et Asus P4S333?

Hvad er der tænd i/på toweret når pc bliver/er lukket
(ikke afbrudt på strømforsyningen)?

Allan

Fra : Allan Larsen

Dato : 19-03-02 12:25

Og lige et ekstra spørgsmål:
Hvordan får man bundkortet til at snakke , den er sat til enable i
Advanced - I/O Device Configuration - "Speech POST Reporter"
Hvad mere skal der gøre for at den snakker i stedet for at komme med en bip
lyd?

Allan

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 19-03-02 15:43

> [...]
> Advanced - I/O Device Configuration - "Speech POST Reporter"
> Hvad mere skal der gøre for at den snakker i stedet for at komme med en

På mit Asus A7V333 er det bare at sætte jumperen til enten
Buzzer = ( højtaler i kabinettet) eller det onboard lydkort

hvis du ikke bruger det onboard lydkort skal jumperen
nok sættets til Buzzer for at du kan høre noget.

> "Allan Larsen" <alfra@private.dk> skrev i en meddelelse

Det ovenstående fatter jeg ikke en meter af

Jan Rasmussen

Fra : Allan Larsen

Dato : 19-03-02 19:04

Jeg har fundet ud af at hvis jeg bruger onboard lyd så siger den noget i
højttaleren, men der står i vejledningen:
(You will not hear the BIOS beeps when ASUS POST Reporter is enabled. You
will hear the vocal POST message instead). Og så gik jeg ud fra at snakken
ville komme i kabinettets højttaler.
Men bippet er der stadigt
Og jeg har fået at vide at det kun er dioden på bundkortet der målyse der pc
lukkes, men i min:
cpukøler kører, lys i mus, og svagt lys i min brænder

Hvad er der galt?