unlock af en af de der gratis N3210'ere...
Fra : wizz

Dato : 29-01-01 12:39

Hej!
Hvis man nu får en af de der gratis N3210'ere med Telia Abm. er der så en
måde at unlocke den på inden de 6 måneder er gået? - Jeg ved godt det ville
være for nemt, men jeg er jo lige nødt til at spørge....

/Wizz

Fra : Fischer

Dato : 29-01-01 16:33

> [...]
ville
> være for nemt, men jeg er jo lige nødt til at spørge....

De vil jo nok være med software ver. 6.00 og den er vist ikke knækket endnu.
Så svaret er sikkert nej.

(F)

Fra : [SFS]Razzia

Dato : 29-01-01 16:55

Jeg har unlocked en 3210 med v. 6.0

Men have problemer med en v. 5.01

Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 29-01-01 19:31

Hvordan ???
Via et datakabel eller hvad ??

Fra : [SFS]Razzia

Dato : 30-01-01 02:31

Via datakabel og et program der hedder NOKALL

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 29-01-01 18:23

> [...]
> ville
>
> De vil jo nok være med software ver. 6.00 og den er vist ikke knækket

Hej

For at undgå misforståelse så kunne jeg godt tænke mig, at bede dig om at
overveje at benytte et andet navn til dine indlæg...
"Fischer" er vi jo mange der hedder

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk

Fra : jan steen sørensen

Dato : 30-01-01 10:01

Hvorfor ikke bare glæde sig over at abonnement - "Telia Classic" - er GRATIS
i 6 mdr., og prisen er 80 ører i minuttet - HELE døgnet, og - SMS til
rimelige 50ører/stk. - det er bla. grunden til at JEG tog tilbudet - og blev
glad. for en Nokia 3210 (SIM-låst!)

Kan det gøres billigere? - totalset?

Jan

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-01-01 14:21

"jan steen sørensen" wrote:

> Hvorfor ikke bare glæde sig over at abonnement - "Telia Classic" - er GRATIS
> i 6 mdr., og prisen er 80 ører i minuttet - HELE døgnet,

ja, til andre telia-abonnenter.
Ringer man til andre, så koster 1,95 i minuttet i dagtimerne og 0,95
om aftenen/Weekenden.

> og - SMS til
> rimelige 50ører/stk.

Det koster det også andre steder. Fx mobilix-modus.
SÅ hva rimeligt det er, tja.

> - det er bla. grunden til at JEG tog tilbudet - og blev
> glad. for en Nokia 3210 (SIM-låst!)
>
> Kan det gøres billigere? - total set?

Sikkert ikke.

(jeg har sendt min ansøgning i søndags og min kærestes igår)
(Jeg vil da forsøge at få den låst op hurtigst mulig)

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : jan steen sørensen

Dato : 30-01-01 22:08

Carsten Riis skrev i meddelelsen <3A76BF48.216785B8@car_ST_en.dk>...

GRATIS

>ja, til andre telia-abonnenter.
>Ringer man til andre, så koster 1,95 i minuttet i dagtimerne og 0,95
>om aftenen/Weekenden.

Nope!
Det er den samme misforståelse som Penge og Privatøkonomi brugte i en
sammenligning mellem operatørene, det er ikke nødvendigt - ej heller muligt
at vide hvem der er Telia kunder på fastnet - så dette er simpelt - 80 ører
gælder til alle fastnettelefoner - uanset HVOR disse er kunder - og til
andre Telia mobilkunder 28xxxxxx.
jeg overvejer i øvrigt at skifte til Classic Plus (50 øre/min.) når det er
muligt. Har et meget stort forbrug til fastnettelefoner i dagtimerne!

Jan

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-01-01 23:03

"jan steen sørensen" wrote:

> [...]
> sammenligning mellem operatørene, det er ikke nødvendigt - ej heller muligt
> at vide hvem der er Telia kunder på fastnet

Jeg mener selvfølgelig andre mobiloperatørers abonnenter.

Til Telia mobiltelefoner og fastnettelefoner 0,80 kr.
Til andre mobiloperatører 1,95/0,95 kr.

Beklager hvis det stod uklart.

Fra : jan steen sørensen

Dato : 31-01-01 08:39

>Jeg mener selvfølgelig andre mobiloperatørers abonnenter.
>
> Til Telia mobiltelefoner og fastnettelefoner 0,80 kr.
> [...]

Ok Carsten - Tak
- det er bare en udbredt misforståelse, at man skal være kunde hos Telia på
begge dele, for at få den lave pris.

Jeg synes det er positivt at nogle (Telia og Mobilix) tager kampen op om
lavere priser fra mobil, - men de kan jo klart ikke glæde alle...
Selv har jeg et opsøgende job, ringer kun fra mine "mobiler" og det næsten
udelukkende til fastnetabonnenter, og er glad for både kvaliteten og
prisen, - (jeg bruger både Telia og Mobilix på mobil). Her er jeg glad for
pris 50 øre/min. hele døgnet (Telia Classic Plus)

man kan måske glæde sig ??? over at selv TeleDanmark, også giver deres
fastnet-kunder lavere priser i dagtimerne når de ringer til en Telia mobil,
normalpris til Sonofon og TeleDK mobil er 1,75kr./min., til Telia mobil:
1,40kr./min. - forvirret ? Nej, det er jo operatøren der bestemmer prisen,
også til dels ind-/tilringningsprisen.

En smule logisk er det jo også (teknisk set) at de gamle operatører (TDK og
Sonofon) har højere priser - lave priser vil hurtigt resultere i et
kapacitets-problem på 900 nettet, hvor kunderne ikke kan ringe fra eller til
mobil-nettet, det er jo bla. derfor at samtaler kan fåes MEGET billigt hvis
du ringer om aftenen - eks. med hjemmezone etc. - det er da klart at de
gerne vil sælge noget af den ledige kapacitet de har til rådighed om
aftenen.!

Slut herfra.
Jan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-01-01 15:35

jan steen sørensen skrev:

>Hvorfor ikke bare glæde sig over at abonnement - "Telia Classic" - er GRATIS
>i 6 mdr., og prisen er 80 ører i minuttet - HELE døgnet,

Hmm, ja, hvis du ringer til "Til Telia mobiltelefoner og
fastnettelefoner" inden for Telias net. Ringer du til andre
mobiloperatører eller uden for Telias net, så koster det 1,95.
Husk også 25 øre i opkaldsafgift.

>og - SMS til rimelige 50ører/stk.

Koster det ikke det de fleste steder? Det er da vist kun Taletid (som
efter min overbevisning næsten aldrig kan betale sig [1]) hvor de
koster mere?

>Kan det gøres billigere? - totalset?

Ja! Jeg bruger Telmore, 1,25 kr/min. og 40 øre/SMS.

[1] Slet ikke for de børn der har det, det er vist dem der SMSer mest,
og det løber rigtig hurtigt med taletidskort.
--
venligst
/Lasse

Gratis Nokia 3210!
- Sidste chance idag, d. 29. januar.
http://fergusons.dk/link/3210/

Fra : Hen

Dato : 30-01-01 23:42

> Ja! Jeg bruger Telmore, 1,25 kr/min. og 40 øre/SMS.
>
> [1] Slet ikke for de børn der har det, det er vist dem der SMSer mest,
> og det løber rigtig hurtigt med taletidskort.

Ja, jeg har lige fået WOL mobilabonnement, og de tager kun 25 øre pr.
SMS-besked. Ikke så ringe endda!

Hen