MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Spørgsmål ang win98...
Fra : Ole Olsen

Dato : 19-03-02 00:01

Jeg har et "simpelt" spørgsmål...

Hvorfor kan Windows ikke lukke ned...`?? en meget admindelig fejl hos
mange... Er det en eller anden fil(program) der holder den tilbage... eller
hvad er det??...

Hvis der er nogle venlige sjæle derude der kender svaret på mit spørgsmål,
så skriv på min mail da min NG nogle gange ikke virker...

På forhånd tak og Med venlig hilsen

Ole Olsen & Sanne Jørgensen
olesan@stofanet.dk

Fra : Arcana

Dato : 19-03-02 00:21

"Ole Olsen" <olesan@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor kan Windows ikke lukke ned...`?? en meget admindelig fejl hos

Kendt problem - hent en patch på http://www.microsoft.com.

/arcana

Fra : Madsen

Dato : 19-03-02 01:13

Arcana skrev:

> Kendt problem - hent en patch på http://www.microsoft.com.

Nærmere bestemt her:
<http://makeashorterlink.com/?Z51B21C8>

Madsen.

Fra : Arcana

Dato : 19-03-02 02:17

> Nærmere bestemt her:
> <http://makeashorterlink.com/?Z51B21C8>

Smaaart - den kendte jeg ikke. Tak for tipset!

/arcana

Fra : Madsen

Dato : 19-03-02 02:34

Arcana skrev:

> Tak for tipset!

Velbekom.

Madsen.

Fra : Karsten Aarhus

Dato : 20-03-02 09:26

Hej Madsen

Da det ikke altid er nok med denne patch som man henter hos Microsoft.. kan
man gøre det på følgende måde.

Lav en genvej på skrivebordet.

Genvej til c:\windows\rundll.exe
Tryk ok
Skriv efter c:\windows\rundll.exe user.exe,exitwindows
Omdød ikonet til luk windows
Tryk dernæst på ikonet og du vil opdage at windows vil lukke ned..

MVH

Karsten Aarhus

Fra : Madsen

Dato : 20-03-02 18:06

Karsten Aarhus skrev:

> Hej Madsen
>
> Da det ikke altid er nok med denne patch som man henter hos
> Microsoft.. kan man gøre det på følgende måde.

Hej Karsten,

Ja, det har du nævnt i en anden tråd som jeg har svaret på her:

Madsen.

Fra : Ole Olsen

Dato : 21-03-02 01:24

Har fået det til at virke.......mange tak for hjælpen alle sammen....