Buster tror han er en fugl!
Fra : Lille mig

Dato : 18-03-02 22:37

Hejsa.

Jeg MÅ simpelthen fortælle om hvad Buster gjorde her i dag. Han render
aldrig ret langt væk når han er udenfor og jeg kiggede så ned på fliserne
foran og hvem sad oppe i fuglehuset?? det gjorde Buster!! Den store tykke
kat kunne knap nok være der men om den ville overgive sig? næææ nej! Her sad
den så troeligt og ventede på at en eller anden fugl skulle komme flyvende
ind i munden på den.

Nå men den sad så der i et godt stykke tid og kom så stolt ind til mig og
smed et stort stykke tørt brød foran mig alt i mens den kiggede stolt op på
mig og sagde næsten "Se! Hvad jeg har fanget mor!!". Jeg måtte simpelthen
grine af den men den fik da ros og smuttede hurtigt igen med sin værdifulde
fangst!

Den gik så ned på fliserne igen og fik øje på en flue der kravlede på
fliserne. Da den gik hen til fluen og den flue rent faktisk kunne hoppe og
bevæge sig!, skulle Buster ellers nok springe til side med det samme! Dét
var simpelthen bare for ulææækkert!! BVADR! )
Buster skulle ikke nyde noget af sådan nogle ækle kryp....næææ nej, så
heller et stykke tørt brød!! )

KH Helle

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-03-02 22:45

"Lille mig" <helle@jirty.dk> writes:

> [...]
> den så troeligt og ventede på at en eller anden fugl skulle komme flyvende

Genial kat, den er klar over hvor de gode fangstpladser er *gg*

Hmm, med den reaktion på en flue, gad vide hvad den så ville have
gjort hvis der kom en fugl ;-D

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lille mig

Dato : 18-03-02 22:55

....så tror jeg den havde skreget og aldrig havde turde komme ud igen! HAHA!

Fra : Ghita

Dato : 18-03-02 22:57

"Lille mig" <helle@jirty.dk> skrev i en meddelelse news:3c965e0c$0$60214$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa.
>
> Jeg MÅ simpelthen fortælle om hvad Buster gjorde her i dag.

He he.
Da jeg var barn havde vi en solsort der holdt til i haven og
vores gamle mis var skrækslagen for den.
Fuglen drillede også ualmindelig meget, og kunne få missen
til at være indendørs det meste af dagen bare ved at sidde
vagt på stakittet ved terassen.
Ghita
- Og Emma der ryster af skræk bare ved tanken om at komme
udendørs......