MS Windows
briani 27239
Problemmet er løst...
Fra : Lars Raaby

Dato : 18-03-02 21:23

Nu er mit problem løst. ang. mine mapper som opførte sig mærkelig.
Løsningen var: Systemgendannelse. Jeg gik 2 dage tilbage til før jeg havde
lavet det om og vupti...problemet er løst.
Jeg havde ikke meget tro på den løsning da jeg fik det at vide måske fordi
jeg tidligere havde haft dårligere erfaringer i Win ME

Best Regards
Mit freundlichen Grüßen
Lars Cramer Raaby
Rødkjærsbro
Denmark
******************

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-03-02 21:28

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Raaby wrote:

> [...]
>Jeg havde ikke meget tro på den løsning da jeg fik det at vide måske fordi
>jeg tidligere havde haft dårligere erfaringer i Win ME

Til dem der ikke gider at lede: Det er denne tråd der er tale om:

Til dig, Lars Raaby: Kunne det tænkes at du gad at poste et indlæg som
dette, i samme tråd som den du præsenterer problemet i? Der er andre
end dig herinde, som har stillet spørgsmål den seneste tid. Vi har jo
ikke en ærlig chance for at vide hvad du snakker om.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Madsen

Dato : 18-03-02 21:37

Lars Stokholm skrev:

> Til dem der ikke gider at lede: Det er denne tråd der er tale om:

Tak.

Madsen.

Fra : Lars Raaby

Dato : 18-03-02 22:21

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse .
> Til dig, Lars Raaby: Kunne det tænkes at du gad at poste et indlæg som
> dette, i samme tråd som den du præsenterer problemet i?
Jow det kunne jeg såmen godt men jeg tror ikke folk gider blade flere dage
tilbage for at læse gamle indlæg.

Der er andre
> end dig herinde, som har stillet spørgsmål den seneste tid.
Ja det er det der er problemet*G* hvis det kun var mig der skrev her inde
var det jo ikke noget problem.

Vi har jo
> ikke en ærlig chance for at vide hvad du snakker om.

Nej, det har i måske ikke. Men det vidste du jo.....

Hilsen Lars.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-03-02 22:34

>Jow det kunne jeg såmen godt men jeg tror ikke folk gider blade flere dage
>tilbage for at læse gamle indlæg.

Det må være deres problem. Hvis tråden interesserer dem, så skal de
nok finde ud af det på en eller anden måde. Og hvis den ikke gøre, så
skal de ikke generes med den en gang til. Desuden er der ikke nogen
der får noget ud af at du fortæller, at problemet er løst (og hvordan)
hvis ikke de ved hvad problemet bestod i.

>Ja det er det der er problemet*G* hvis det kun var mig der skrev her inde
>var det jo ikke noget problem.

Sådan kan man også se på det, men det kommer man nok ikke langt med :)

> Nej, det har i måske ikke. Men det vidste du jo.....

Ja, men hvis du kun vil have at jeg skal læse og forstå dine
indlæg/mails, så skal du være så velkommen til at skrive til min
private email. Men det er der vel ingen grund til?

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)