Andre Max Payne problemer
Fra : DonE

Dato : 18-03-02 21:04

Fra : Bjørn P.Callesen

Dato : 19-03-02 07:00

Fra : DonE

Dato : 19-03-02 15:27

Fra : Gerner

Dato : 19-03-02 20:17

On Tue, 19 Mar 2002 15:26:41 +0100, "DonE" <don_e@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Se venligst dk.binaer
>under Max Payne problemer.
>der kan du/I se den medd. som jeg
>får, når jeg vil installer det.
>/DonE

Og hvorfor kan du ikke skrive det her ? Jeg gider i hvert fald ikke gå til en
anden nyhedsgruppe, som jeg slet ikke abonnere på, for at se et billede af en
medd.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : DonE

Dato : 19-03-02 20:59

Det har jeg også gjort! Men der var ikke noget hjælp
som jeg kunne bruge! Så jeg tænkte at så kunne alle de andre
kloge folk se hvad mit problem egentlig er!!!!!!!!!!!!
/DonE

Fra : Gerner

Dato : 19-03-02 23:55

On Tue, 19 Mar 2002 20:59:15 +0100, "DonE" <don_e@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Det har jeg også gjort! Men der var ikke noget hjælp

Hvor gjorde du det ? jeg har samplet alle dine indlæg, som er kommet frem til
mig, til denne gruppe, via CC, men ser ikke din medd.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Arcana

Dato : 20-03-02 04:16

> [...]

en
> anden nyhedsgruppe, som jeg slet ikke abonnere på, for at se et billede af

Hvorfor må manden ikke skrive at han har lagt et screenshot i dk.binaer?
Hvis du ikke gider finde dk.binaer frem på en eller anden anden newsserver,
så lader du vel bare være, ikke?

--
arc@na

Fra : Jacob Holm

Dato : 20-03-02 09:21

Arcana wrote:

> [...]
> Hvis du ikke gider finde dk.binaer frem på en eller anden anden newsserver,

Det er måske ikke et spørgsmål om vilje, men nærmere at ikke alle har
adgang til dk.binaer. Her fra sunsite kan vi fx. ikke tilgå binære
grupper. Det er selvfølgelig ok at bruge dk.binaer, imho, men man
udelukker bare nogle personer fra at kunne hjælpe.

> --
> arc@na

Mvh. Jacob.

Fra : DonE

Dato : 20-03-02 14:13

Jeg er ikke klar over om man 'må' vedhæfte et screenshot her i denne NG!!
/DonE

Fra : Jacob Holm

Dato : 20-03-02 14:53

DonE wrote:

> Jeg er ikke klar over om man 'må' vedhæfte et screenshot her i denne NG!!
> /DonE

Det er jeg ret sikker på du ikke må (eller kan, da den nok filtreres
væk), men min pointe var, at det vel kan gøres uden et screenshot eller
hvad du nu har lagt i dk.binaer.

Hvis ikke, er konsekvensen bare, at nogle ikke kan hjælpe.

Mvh. Jacob.

Fra : Arcana

Dato : 20-03-02 20:39

> Jeg er ikke klar over om man 'må' vedhæfte et screenshot her i denne NG!!

Det må man ikke. Man må KUN poste binære filer i de dertil indrettede
grupper.

Desuden, min ven - vil du ikke nok være rar kun at citere den del af brevet,
som er nødvendig for forståelsen, og iøvrigt svare UNDER det citerede? Det
gør indlæggene meget lettere at læse.

Du kan se en brugsvejledning på

arc@na

Fra : Gerner

Dato : 20-03-02 13:53

On Wed, 20 Mar 2002 04:16:08 +0100, "Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> wrote:

>"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse

>en
>en
>
>Hvorfor må manden ikke skrive at han har lagt et screenshot i dk.binaer?

Hvor er det lige jeg skriver han ikke må det ?

>Hvis du ikke gider finde dk.binaer frem på en eller anden anden newsserver,
>så lader du vel bare være, ikke?

Det er jo lige netop det jeg skriver. Er du ordblind ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : DonE

Dato : 20-03-02 16:00

Nå men så kommer den her igen!
Er der ikke nogen der kan eller gider at hjælpe mig?
WinXP Pro. DK
Administrator på Pc'en.
Jeg kan ikke installer Max Payne
Får denne medd.
''The InstallShield Engine (iKernel.exe) could not be installed. (0x10000)''
Hvad skal jeg gøre?
/DonE

Fra : Gerner

Dato : 20-03-02 18:39

On Wed, 20 Mar 2002 16:00:27 +0100, "DonE" <don_e@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>Får denne medd.
>''The InstallShield Engine (iKernel.exe) could not be installed. (0x10000)''

Prøve med en tidligere OS, og spørge om nogen med xp OS kan installere.
Gå til forhandleren og få byttet disken eller få forhandleren til at bevise
spillet kan køre på en xp OS computer. (Ja for du fortalte vel forhandleren at
spillet skulle installeres på en xp computer ? Eller ved søgning på nettet om
spillet kunne konstatere at spillet uden problemer kunne installeres på en xp os
computer ?)
Evt kontakte godgames eller talon soft og se en evt. faq/support.
http://www.talonsoft.com/techsupport/gamehelp/maxpayne.php

Jeg har fundet en løsning til dig der måske handler om dit problem.

November 28, 2000

TalonSoft Customers:

Since the release of Microsoft’s DirectX 7.0, conflicts between it and certain
Install Shield scripts have been identified. As a result of changes in DirectX
operation, many TalonSoft products created prior to the release of DirectX 7.0
are unable to install properly without a workaround.

Direct X 7.0 and later versions will cause installation problems with East Front
II, West Front, West Front Battlepack, West Front Elite Edition, West Front:
Operation Sea Lion, Chickamauga, and the entire Operational Art of War series.

For Problems Installing TalonSoft games with DirectX 7.0 or higher versions
installed:

Symptom: The Install Shield either crashes or fails to complete when it attempts
to install versions of DirectX included on our game CDs after the user has
already installed the latest release of DirectX. This results in no installation
of game files. To remedy this, follow these instructions to bypass the
installation of DirectX:

Step 1: Download this file, Dsetup.Dll to a secure location on your hard drive
or Desktop.
http://www.talonsoft.com/techsupport/index.html (step 3 on sitepage)
Step 2: Open up your Windows/Temp folder using My Computer or Windows Explorer.
Select all of its contents and delete them from your hard drive. Do not remove
the Temp folder itself.
Step 3: Insert the game CD and begin the installation process.
Step 4: As soon as the installation process begins, minimize the Install Shield
window and locate your copy of Dsetup.Dll, right click on it and select Copy.
Go into the Windows/Temp folder and Refresh its contents. You will notice a new
folder inside it called _istmp. Open this folder, right click inside it and
select paste to put Dsetup.Dll in it, overwriting the one that was already
there.
Step 5: Maximize the Install Shield program and finish the installation process.

Please feel free to contact our TECHNICAL SUPPORT DEPARTMENT for assistance with
these procedures.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Arcana

Dato : 20-03-02 20:40

> Det er jo lige netop det jeg skriver. Er du ordblind ?

Ja, maj majet orblen. Du majet ubehøvlet.

--
arc@na

Fra : Gerner

Dato : 20-03-02 23:30

On Wed, 20 Mar 2002 20:39:35 +0100, "Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> wrote:

>"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse

>Ja, maj majet orblen. Du majet ubehøvlet.

Og det du skriver er ikke både frækt OG ubehøvlet SAMT tilsvining ?

>Hvorfor må manden ikke skrive at han har lagt et screenshot i dk.binaer?
>Hvis du ikke gider finde dk.binaer frem på en eller anden anden newsserver,
>så lader du vel bare være, ikke?

Så kom ikke her og spil engel.

--
Gerner