D-A-D
Fra : Morten Holm

Dato : 18-03-02 21:01

HEJ D-A-D Fan.....

Jeg er en af dem som ikke har råd til at komme Til D-A-D's koncert i
Forum....Men jeg har også hørt at man kan høre den på P3....
Hvordan kan man komme til at optage det??
Eller er der nogle som optager det....og så kan jeg få en Kopi??????

--
Mvh.
Morten

Fra : .Kody

Dato : 18-03-02 21:27

"Morten Holm" <miniholm@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvordan kan man komme til at optage det??
> Eller er der nogle som optager det....og så kan jeg få en Kopi??????

Har du ikke en båndoptager ?

Jeg regner med at optage hele aftenen, så får
vi jo se...

..Kody

Fra : Jacob Jensen

Dato : 19-03-02 11:52

>Men jeg har også hørt at man kan høre den på P3....

hvornår?

Fra : .Kody

Dato : 19-03-02 14:48

"Jacob Jensen" <ba1oo@mail.dk> skrev i en meddelelse