Hvordan upd. til ra2
Fra : J.O

Dato : 18-03-02 20:06

vi har en cracket version af Red alert 2! og vil nu upd. det men hvordan får
jeg det til at virke !!

J.O

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-03-02 20:17

In dk.spil.computer, J.O wrote:

>vi har en cracket version af Red alert 2! og vil nu upd. det men hvordan får
>jeg det til at virke !!

Det kommer an på... Hvad mener du med "cracket"?

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : J.O

Dato : 18-03-02 20:29

en ikke installeret kopi kun en direkte kopiering af mapperne !

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 18-03-02 21:06

J.O wrote:

> en ikke installeret kopi kun en direkte kopiering af mapperne !

Så er det let, bare smut ned i nærmest computerbiks og køb den rigtige
pakke. Slet kopien, reinstaller Windows, installer originalen og
derefter går det som en leg at opdatere.

Mvh

Bruno

Fra : J.O

Dato : 18-03-02 21:08

jeg bedte ikke om dumme kommentar af folk med dårlig samvitighed vel !!!!!

Fra : Santa Xcaze

Dato : 18-03-02 21:14

snip
Lol da, herinde får du ik andet ... og især iddqd ...Er meget hellig ;L)

Prøv www.gamecopyworld.com eller alt.warez.dk , de r mer hjælpsomme !!!

> jeg bedte ikke om dumme kommentar af folk med dårlig samvitighed vel !!!!!
Se min divx-afspiller
www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Santa Xcaze

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-03-02 21:18

In dk.spil.computer, J.O wrote:

>!!!!!

Drop dog de udråbstegn. Hvad skal vi med dem?

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : J.O

Dato : 18-03-02 21:20

hvis ikke man kan hjælpe bør man ikke svarer på et indlæg.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 18-03-02 21:31

J.O wrote:

> hvis ikke man kan hjælpe bør man ikke svarer på et indlæg.

Hvis man ikke kan tåle sarkasme så bør man ikke poste i den forkerte nyhedsgruppe.

Jeg har forøvrigt ikke dårlig samvitighed, men dit patetiske forsøg på
at aflede opmærksomheden fra din egen dumhed er da morsom.

Så tag dig sammen og hold op med at nasse på os der betaler for vores
software, eller smut over warez gruppen til de andre børn.

Fra : Santa Xcaze

Dato : 18-03-02 22:16

SNIP
> Så tag dig sammen og hold op med at nasse på os der betaler for vores
> software, eller smut over warez gruppen til de andre børn.

Luk nu med det fis ... Du kan bare henvise ham videre ... Du bitcher hver
gang der er et indlæg, seriøst det er nedern og du spilder min båndbredde
hos min udbyder ;) ... Så la hver og opfør dig som et barn ... ;)

Se min divx-afspiller
www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Santa Xcaze

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-03-02 22:27

In dk.spil.computer, Santa Xcaze wrote:

>Luk nu med det fis ... Du kan bare henvise ham videre ... Du bitcher hver
>gang der er et indlæg, seriøst det er nedern og du spilder min båndbredde
>hos min udbyder ;) ... Så la hver og opfør dig som et barn ... ;)

Jeg ville nok have udtrykt det med lidt andre ord, men jeg er helt
enig. Jeg er sgu også træt af at høre på sådan nogle højhellige %&#!§,
der som du også (næsten) siger, angriber folk og sviner dem til, bare
de nævner ordet kopi. Det må sgu være folk eget problem om de vil
bryde loven, men du skal sgu ikke lege politimand.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 18-03-02 22:39

Lars Stokholm wrote:

> [...]
> de nævner ordet kopi. Det må sgu være folk eget problem om de vil
> bryde loven, men du skal sgu ikke lege politimand.

Jeg leger ikke politimand og jeg sviner heller ikke folk til mendmindre
de selv vælger at kommunikationen skal ned på det plan.

Det er mig simpelthen ufattelig hvorfor i kan mene vi bare skal se den
anden vej når folk overtræder loven, hvis ikke der var fjolser som
syntes piratkopiering ver i orden så ville vi for det første slippe for
de irriterende kopibeskyttelser m.m. og samtidig ville udbudet af
software sikkert være langt bredere.

Hvis ikke i kan håndtere at nogen ikke vil finde sig i piratkopiering så
kan i da bare anbringe mig i jeres killfiltre, men hvorfor er det
egentil lige det er så forfærdeligt at jeg brokker mig til dem som
bruger piratkopier? (Det sludder med båndbrede er ihvertfald en lam
begrundelse)

Mvh

Bruno

PS. Er det også folks eget problem hvis de vælger at bryder ind hos din
nabo?

Fra : Gizmoduck

Dato : 19-03-02 06:14

On Mon, 18 Mar 2002 22:38:38 +0100, "iddqd@worldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote:

*snip*

enig...

det værste er når de whiner over at de ikke kan spille online med
deres ulovlige crackede kopi hehe

--

Giz

Remember:
If at first you don't succeed...
skydiving is not for you

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-03-02 06:27

In dk.spil.computer, iddqd@worldonline.dk wrote:

>...men hvorfor er det egentil lige det er så forfærdeligt at jeg brokker mig til dem som
>bruger piratkopier?

Fordi du bruger for meget tid på det.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Michael Petersen

Dato : 19-03-02 15:32

> [...]
> syntes piratkopiering ver i orden så ville vi for det første slippe for
> de irriterende kopibeskyttelser m.m. og samtidig ville udbudet af

Helt Enig. Det kan sgu ikke være rigtig at man ikke må sige fra overfor
pirater uden at være udråbt til en skinhellig nar.

Du har min fulde støtte.

Michael

--
----
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?

Fra : Santa Xcaze

Dato : 19-03-02 20:40

SNIP
>Det sludder med båndbrede er ihvertfald en lam
> begrundelse)

Den begrundelse er kun ligesom dum som de egen kommentar med at smutte over
til de andre børn i warez gruppen ... Mindst ligeså lamt efter min mening,
hvilket også var hvorfor jeg skrev den ...

>PS. Er det også folks eget problem hvis de vælger at >bryder ind hos din
>nabo?

Du kan ik sammenligne de ting, efter min mening ... Man laver ik et indbrud
og påfører ikke et reelt tab, hvis nogen stajl fra en forretning, kunne du
bruge det eksempel ... Men det har været diskuteret en million gange mindst

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 19-03-02 22:12

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> syntes piratkopiering ver i orden så ville vi for det første slippe for
> de irriterende kopibeskyttelser m.m. og samtidig ville udbudet af

Jamen kan du ikke være ligeglad med kopibeskyttelsen, når du er så skide
hellig og ikke har en eneste kopi derhjemme???

Lars.

Fra : Highlander

Dato : 20-03-02 00:11

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jamen kan du ikke være ligeglad med kopibeskyttelsen, når du er så skide
> hellig og ikke har en eneste kopi derhjemme???
>
> Lars.

den kunne jo være spilproducenterne brugte enorme summer på at kopibeskytte
deres spil .
de penge kunne de jo istedet bruge på at udvikle nye og bedre spil ,
eller hvis fortjeneste blev højere på spillene vil konkurrancen mellem
producenterne måske skærpes og der kom måske billigere spil ud af ( det tror
jeg nu ikke på , men teoretisk kunne det også være en mulighed )

selvom nogle kopister nok mener at de bare vil proppe dem i deres egne (
altså spilproducenternes) lommer og grine hele vejen til banken. - mange
kopister har en Robin Hood agtigt glorie de prøver at pudse på den konto (
vi stjæler fra de rige spilproducenter ... osv.

Highlander

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 18-03-02 22:30

"Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk> wrote in message

> seriøst det er nedern

*LOL*

Lissom, herre totalt skod.

Jacob

Fra : Highlander

Dato : 19-03-02 07:27

"Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gang der er et indlæg, seriøst det er nedern og du spilder min båndbredde
> hos min udbyder ;) ... Så la hver og opfør dig som et barn ... ;)

Det er da ozze det han gør, det er sq da JO, det ævler videre, uden at fatte
et hammerslag,
hans skal ikke læse mange post ned, her i gruppe, for at se at det nok ikke
lige er her, han skal spørge om hjælp til at bruge hans tyvekoster.

JO ved åbenbart ikke at det han har gang er ulovligt og det er sq da et
stort problem, for han eller hans forældre, hvis APG lige pludeslig banker
på hans dør ..
Manglede IQ er, mig bekendt, ikke en undskylding.

Highlander

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-03-02 13:56

In dk.spil.computer, Highlander wrote:

<snip - et indlæg som er alt for meningsløst at poste>

Ingen kommentarer...

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Gizmoduck

Dato : 19-03-02 15:26

On Tue, 19 Mar 2002 13:56:16 +0100, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> wrote:

>In dk.spil.computer, Highlander wrote:
>
><snip - et indlæg som er alt for meningsløst at poste>
>
>Ingen kommentarer...

nej den er ret svær at svare på...når man ved man har tabt

--

Gizmoduck

Haunting the europe realm on:
*GizHC
*Gizmoduck

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-03-02 17:11

In dk.spil.computer, Gizmoduck wrote:

>nej den er ret svær at svare på...når man ved man har tabt

Øh, så siger jeg: "Det er sådan noget man siger når man har tabt"
(Sådan kan vi jo blive ved)

Hvad synes du da selv om følgende linjer? Det var dem min kommentar
rettede sig mod:

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Highlander

Dato : 19-03-02 18:39

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad synes du da selv om følgende linjer? Det var dem min kommentar
> rettede sig mod:

> --

så du synes ikke det er et problem at mange unge mennesker faktisk ikke
synes / ved at det er ulovligt at stjæle spil fra Internette ? og at de
føler sig forudrette hvis man fortæller dem det

Nå men så kan jeg fortælle dig at min søn for et par uger siden spurgte om
jeg ikke kunne lære ham at DL spil fra internette , fordi "kunne Jonas og
han havde alle spil" ..
Knægten anede simplet hen ikke det var ulovligt .. det synes jeg sq er et
problem og det, at han ikke ved det, fritager hverken ham eller jeg for
straf.. det synes jeg sq er et alvorligt problem ..

Oki jeg indrømmet at jeg tog JO for at gå sådan ca i 7 klasse , nok mest
fordi han overhovedet ikke kunne se at det var forkert sted at spørge men
også ud fra det at han svarede fornærmet tilbage ..

Men jeg kan forstå at du så heller ikke har nogen kommentar til denne her
del af posten :

fatte
et hammerslag, han skal ikke læse mange post ned, her i gruppe, for at se at
det nok ikke
lige er her, han skal spørge om hjælp til at bruge hans tyvekoster.<<

Iøvrigt skal du nok ikke beskylde Bruno for at bruge for meget tid på at
svare på indlæg her i gruppen , når du selv bruge tid og båndbrede på at
svare så ligegyldigt og intetsigende på en post som du har gjort.

Highlander

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-03-02 18:57

> [...]

>synes / ved at det er ulovligt at stjæle spil fra Internette ? og at de
>føler sig forudrette hvis man fortæller dem det

Selvfølgelig ved de det, ingen er jo så dum...

>Nå men så kan jeg fortælle dig at min søn for et par uger siden spurgte om
>jeg ikke kunne lære ham at DL spil fra internette , fordi "kunne Jonas og
>han havde alle spil" ..

Øh, tro mig eller ej, jeg skrev faktisk forrige kommentar *inden* jeg
læste det du skriver her. Enten tager jeg fejl, eller... Ja, det kan
du vel selv regne ud. Det er ikke for at bliver personlig, men jeg
holder altså fast i det.

>Knægten anede simplet hen ikke det var ulovligt .. det synes jeg sq er et
>problem og det, at han ikke ved det, fritager hverken ham eller jeg for
>straf.. det synes jeg sq er et alvorligt problem ..

Nej det fritager ham ikke fra straf, det er min enighedserklæring her.

>Oki jeg indrømmet at jeg tog JO for at gå sådan ca i 7 klasse , nok mest
>fordi han overhovedet ikke kunne se at det var forkert sted at spørge men
>også ud fra det at han svarede fornærmet tilbage ..

Tja, du er ikke menneskekender, og...?

>Men jeg kan forstå at du så heller ikke har nogen kommentar til denne her
>del af posten :

Jeg kan vel ikke kommentere alt jeg falder over. Det du citerer der,
har vi jo læst før.

>Iøvrigt skal du nok ikke beskylde Bruno for at bruge for meget tid på at
>svare på indlæg her i gruppen , når du selv bruge tid og båndbrede på at
>svare så ligegyldigt og intetsigende på en post som du har gjort.

Tak, i lige måde.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Highlander

Dato : 19-03-02 20:22

> [...]
> læste det du skriver her. Enten tager jeg fejl, eller... Ja, det kan
> du vel selv regne ud. Det er ikke for at bliver personlig, men jeg

Det vil nok øge kvaliteten af dine post hvis du gad læse hele posten inden
du trykkede på "svar til gruppen" eller hvad det nu hedder i "forte"
og det vil øge effekten af dine hentydninger hvis du have placeret den under
næste afsnit i dit reply -
og ja jeg taget et så klodset forsøg på at udstille min dreng som under
gennemsnittet af unge som en fornærmelse men det havde du vel ozze regnet
med ikke ?

> Nej det fritager ham ikke fra straf, det er min enighedserklæring her.

> Tja, du er ikke menneskekender, og...?
jeg mener/tror stadig væk han er i den kategori af unge der ikke synes det
er
ulovligt at DL piratkopier - ellers ville han vel ikke spørge her og da slet
ikke svare fornærmet tilbage

> Jeg kan vel ikke kommentere alt jeg falder over.

du kommentere eller meget i den her tråd - men igen det tager det seriøse
af dine indlæg når du kun vælger at citere / kommentere / eller svare bøvet
på dele af indlægget.
er det et udtryk for at hvis man ikke kan nå standarten så må man sænke
niveauet ?

> Det du citerer der,
> har vi jo læst før.
nå hvorhenne ? JO har ihvertfald ikke læst det før

> Tak, i lige måde.

Jeg synes ellers jeg prøve at begrunde mine meninger,( medmindre rigtigheden
i mine postande er åbenlys for enhver )
men hvis vi bare skal sige æ bæ til en af os giver .. så giver jeg op nu.

Men hvis du mener at have argumenter nok til en seriøs diskussion om :
"piratkopier og spørgsmål vedr. disse har deres beretigelse her i gruppen"
så vil jeg da gerne forsætte, også gerne i en mere seriøs form end den
nuværende.

Highlander

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-03-02 21:13

> [...]
>du trykkede på "svar til gruppen" eller hvad det nu hedder i "forte"
>og det vil øge effekten af dine hentydninger hvis du have placeret den under

Du skal ikke begynder at belære mig om hvordan man opfører sig på
Usenet. Det er jeg udmæret klar over hvordan gøres. Jeg opfører mig,
som jeg vurderer situationen til.

>og ja jeg taget et så klodset forsøg på at udstille min dreng som under
>gennemsnittet af unge som en fornærmelse men det havde du vel ozze regnet
>med ikke ?

Regnet med... Ja, men ikke planlagt.

<snip>

>jeg mener/tror stadig væk han er i den kategori af unge der ikke synes det
>er ulovligt at DL piratkopier - ellers ville han vel ikke spørge her og da slet
>ikke svare fornærmet tilbage

Nogle mennesker har en overdreven brug af udråbstegn.

> [...]
>på dele af indlægget. er det et udtryk for at hvis man ikke kan nå standarten

Kald det hvad du vil.

>nå hvorhenne ? JO har ihvertfald ikke læst det før

Nu skal du ikke begynde at lede efter nøjagtig samme ord, for de er
ikke at finde, det har du ret i. Men holdningen har været udtryk i
mange indlæg i denne tråd.

>Jeg synes ellers jeg prøve at begrunde mine meninger,( medmindre rigtigheden
>i mine postande er åbenlys for enhver )

Ja, man bør undgå piratkopier. Men lad dog én mand om at sige det. I
farer jo i flæsket på folk, så snart de nævner ordet "kopi".

>men hvis vi bare skal sige æ bæ til en af os giver .. så giver jeg op nu.

æ bæ...

>Men hvis du mener at have argumenter nok til en seriøs diskussion om :
>"piratkopier og spørgsmål vedr. disse har deres beretigelse her i gruppen"

Der er vi enige, så jeg ser ingen grund til at føre dine argumenter.
Sagen interesserer mig ikke synderligt. Jeg kender desuden ingen
(voksne, børn - unge, gamle ), der ser noget forkert i at kopiere
hverken programmer eller spil. Klart, der er ikke nogen der ønsker at
blive snuppet, der er ikke nogen der *ikke* ved at det er ulovligt.
Men der er *ingen* der har lyst til at ofre 'jeg ved ikke hvor meget'
på 'jeg ved ikke hvor lidt'. Det undrer mig lidt at alle de hellige
køer samles i denne gruppe og det undrer mig lidt at de er så
intolerante.

>så vil jeg da gerne forsætte, også gerne i en mere seriøs form end den
>nuværende.

Hvad er der galt med seriøsiteten? Blap! Blop! æ bæ...

I øvrigt ser jeg som sagt ingen grund til at fortsætte. I bund og
grund er vi enige, men det betyder jo ikke at vi har den samme moral
eller pengepung.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Gizmoduck

Dato : 19-03-02 22:08

On Tue, 19 Mar 2002 21:13:22 +0100, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> wrote:

>Det undrer mig lidt at alle de hellige
>køer samles i denne gruppe og det undrer mig lidt at de er så
>intolerante.

alle vi hellige køer er måske bare "veteraner" der har indset at man
ikke kan få alt gratis? lyder det som en fornuftig forklaring?

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-03-02 22:29

>alle vi hellige køer er måske bare "veteraner" der har indset at man
>ikke kan få alt gratis? lyder det som en fornuftig forklaring?

Ja, I er oh så kloge. Jeg synes det går meget godt med at få ting
gratis. Så nej, det er ikke hverken en forklaring eller en
undskyldning for, at I - som det er sagt så fint - "bitcher" over hvad
andre folk gør.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Gizmoduck

Dato : 20-03-02 06:19

On Tue, 19 Mar 2002 22:29:24 +0100, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> wrote:

> [...]
>gratis. Så nej, det er ikke hverken en forklaring eller en
>undskyldning for, at I - som det er sagt så fint - "bitcher" over hvad

ja jeg kunne også nemt finde alt hvad jeg ville have på
piratkopi...hvis jeg ville, jeg forstår ikke helt hvad du vil med
denne kommentar? er det den logik der siger "det er nemt at få fat i,
så må det jo være gratis/lovligt!"? jeg kan også nemt gå ud på gaden,
kortslutte en bil, og køre afsted...bliver det lovligt af den grund?

Fra : Highlander

Dato : 20-03-02 00:32

dont feed the troll

har desværre først selv opdaget det nu : (

Highlander

Fra : Santa Xcaze

Dato : 19-03-02 20:45

SNIP
> Hvis man ikke kan tåle sarkasme så bør man ikke poste >i den forkerte
nyhedsgruppe.

Det er da forresten den værste gang sludder jeg nogensinde har hørt ....
Hvis din unge (går udfra du er gammel ;) og måske har børn) nu skulle prøve
en ny idrætsgren ville det så være fedt hvis alle de andre var drillede og
var sarkastiske over for ham, NEJ vel ... Man kan jo være lidt søde ved de
nye .... Det eneste du iddqd skulle ha gjort var at henvise ham til den
rigtige gruppe og intet andet ...

Se min divx-afspiller
www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Santa Xcaze

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-03-02 21:16

In dk.spil.computer, Santa Xcaze wrote:

<snip>

>Se min divx-afspiller
>www.jazzcup.dk/temp/divx.htm

Hehe, sejt

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Santa Xcaze

Dato : 19-03-02 21:22

SNIP
> Hehe, sejt

Takker ;) det tog os lang tid at lave ;)

Se min divx-afspiller
www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Santa Xcaze

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-03-02 22:30

>Takker ;) det tog os lang tid at lave ;)

Ja, det kunne jeg forestille mig ;) Men respekt for det, helt sikkert.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 19-03-02 21:32

Santa Xcaze wrote:

> SNIP

> nyhedsgruppe.
>

> Det er da forresten den værste gang sludder jeg nogensinde har hørt ....

Det var de JO som stak hoved frem og bad om hjælp til at benytte sin
ulovlige kopi af RA2, da jeg så fortalte ham, med brug af en vis mængde
sarkasme, at han skulle tage og købe spillet blev han fornærmet og
beskyldet mig for at havde dårlig samvittighed. SÅ har han ligesom lagt
niveaut...

> [...]
> var sarkastiske over for ham, NEJ vel ... Man kan jo være lidt søde ved de

JO er ikke ny, men bare doven og uærlig. Du får mig simpelthen ikke til
at tro på at han ikke vidste det han gjorde var forkert.

> Det eneste du iddqd skulle ha gjort var at henvise ham til den
> rigtige gruppe og intet andet ...

Hvorfor i alverden skulle jeg hjælpe ham med at finde hælercentralen.
Det næste bliver vil at os som kan finde ud af at bruge en søgemaskine
skal hjælpe piratkopisterne med at finde piratkopier på nettet.

Mvh

Bruno

> Se min divx-afspiller
> www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
> Santa Xcaze

Ja, den er sød. Ville nok selv havde forsøgt at nøjes med naturlig
køling. Men er det ikke drøn besværligt at rippe de DVD'er du køber,
komprimere og brænde CD'er bare for at kunne afspille dem i din DivX
afspiller

Fra : Santa Xcaze

Dato : 19-03-02 21:41

SNIP
> [...]
> sarkasme, at han skulle tage og købe spillet blev han fornærmet og
> beskyldet mig for at havde dårlig samvittighed. SÅ har han ligesom lagt

Tja på mig lyder det som om du startede med at ligge nivauet .... Udfra det
du selv skriver ....

SNIP
> JO er ikke ny, men bare doven og uærlig. Du får mig simpelthen ikke til
> at tro på at han ikke vidste det han gjorde var forkert.

Altså hvis han ik vidste det var forkert havde han nok ik gjort det, for
enhver som ik er ny ved godt at al offtopic posting blir svinet, bollet og
kneppet lang tilbage i stenalderen .... !!

> [...]
> køling. Men er det ikke drøn besværligt at rippe de DVD'er du køber,
> komprimere og brænde CD'er bare for at kunne afspille dem i din DivX

Du har virkelig intet bedre at foretage dig, det er mennesker som dig som
får mig til at overveje et kill-filter helt serieøst .... Men du har opdaget
at jeg bruger divx, NO SHIT SHERLOCK, du er for syg ...

Jeg ved faktisk ik om jeg skal græde eller grine lige nu, for jeg har aldrig
påstået at jeg ik kører for hurtigt, eller jeg ik hentede divx .... Så la
hver gør det som jeg har spillet hellig for det har jeg ik ... Det er dig
som er hellig ik mig!

Fra : Gizmoduck

Dato : 19-03-02 22:06

On Tue, 19 Mar 2002 21:41:07 +0100, "Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk>
wrote:

*snip*

vil det være for meget forlangt at du begrænser det sjofle sprog? som
sagt er der flere herinde der har børn, der måske læser med...

(ikke mig, men hensyn til andre skader ikke...vel?)

--

Gizmoduck

Member of The Amazon Basin
visit us at www.theamazonbasin.com

Fra : Santa Xcaze

Dato : 20-03-02 18:44

SNIP
> vil det være for meget forlangt at du begrænser det sjofle sprog? som
> sagt er der flere herinde der har børn, der måske læser med...

Ta dig sammen mand .... Du er for langt ude !! ;)
Se min divx-afspiller
www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Santa Xcaze

Fra : Gizmoduck

Dato : 20-03-02 18:58

On Wed, 20 Mar 2002 18:43:36 +0100, "Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk>
wrote:

>SNIP
>

>Ta dig sammen mand .... Du er for langt ude !! ;)

så siger vi det....morer det dig at høre små børn i børnehaven løbe
rundt og bruge et sprog som i en anden pornofilm?

(ja jeg så godt smiley'en, men den er ikke en undskyldning for at
skrive hvad som helst)

--

Giz

Remember:
If at first you don't succeed...
skydiving is not for you

Fra : Santa Xcaze

Dato : 20-03-02 22:25

SNIP
> så siger vi det....morer det dig at høre små børn i børnehaven løbe
> rundt og bruge et sprog som i en anden pornofilm?

Du overreagerer ....

Se min divx-afspiller
www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Santa Xcaze

Fra : Gizmoduck

Dato : 21-03-02 06:18

On Wed, 20 Mar 2002 22:25:28 +0100, "Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk>
wrote:

>SNIP
>
>Du overreagerer ....

måske nok...bare trist at det faktisk sker :/
--

Giz

Remember:
If at first you don't succeed...
skydiving is not for you

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-03-02 06:26

>måske nok...bare trist at det faktisk sker :/

Jeg vil nok vove at påstå, at hvis folk kan finde frem til
nyhedsgrupperne, så kan de også finde frem til ting på nettet som er
langt mere stødende, end hvad der bliver *skrevet* her. Jeg taler om
billeder, der "illustrerer" sprogbruget i denne tråd

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Gizmoduck

Dato : 21-03-02 15:36

On Thu, 21 Mar 2002 06:25:54 +0100, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> wrote:

> [...]
>langt mere stødende, end hvad der bliver *skrevet* her. Jeg taler om
>billeder, der "illustrerer" sprogbruget i denne tråd

ja, men her er forskellen at folk ikke søger efter den slags....men
får det smidt i hovedet om de vil eller ej

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 20-03-02 18:52

Santa Xcaze wrote:

> [...]
> hver gør det som jeg har spillet hellig for det har jeg ik ... Det er dig

Bare rolig jeg har aldrig påstået du er hellig, men efterhånden er det
da blevet klart hvorfor du forsvarer JO.

Nu synes jeg du skulle tage og smutte over på hælercentralen til dine
fælder, så *PLONK*

EOD

Bruno

Fra : Santa Xcaze

Dato : 20-03-02 22:25

Hmmm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-03-02 21:32

In dk.spil.computer, J.O wrote:

>hvis ikke man kan hjælpe bør man ikke svarer på et indlæg.

Det kan du bande på. Især hvis der er brug for:
1. At man henviser folk til en anden gruppe/et andet sted...
....eller...
2. At man beder folk om at opføre sig ordenligt.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Michael Petersen

Dato : 19-03-02 15:37

"J.O" <Jogi@mail.dk> skrev i en meddelelse
> jeg bedte ikke om dumme kommentar af folk med dårlig samvitighed vel !!!!!

Det er sgu da den absolut nemmeste måde at løse problemet på. Jeg tror nu
heller ikke Bruno har dårlig samvittighed over noget som helst.

Michael

--
----
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?

Fra : J.O

Dato : 19-03-02 15:42

nu sidder jeg lige og overvejer om det er her man skal skrive hvis man har
brug for at høre på diskotioner,
som kunne være afsluttet allerede ved at fortæle at det var det forkerte
sted der var blevet postet.
Men ak nej folk skal kommentere alting og være skind hellige !
Der er sikkeret ikke nogle af jer der har en pirat kopi eller nogensinde har
eller køre for stækt for det er jo ulovligt uhh ha det må man ikke! Så
derfor gør i det ikke

J.O (træt af at folk skal kommentere i stedet for at bare svarer og over se
spørgsmål der ikke angår dem en skid )

P.S. der er hvist ikke nogle der kommer og banker på hos mine forældre for
der bor jeg hvist ikke !

Fra : Gizmoduck

Dato : 19-03-02 16:24

On Tue, 19 Mar 2002 15:42:02 +0100, "J.O" <Jogi@mail.dk> wrote:

> [...]
>spørgsmål der ikke angår dem en skid )
>
>P.S. der er hvist ikke nogle der kommer og banker på hos mine forældre for

jo jeg har haft piratkopier, og kørt for stærkt også engang
imellem...men så blev jeg voksen og indså at det var latterligt(begge
dele) så nu overholder jeg både færdsels- og copyright lovgivningen

er jeg skinhellig? det synes jeg ikke, men jeg ville blive lidt ked af
det hvis blizzard, ea sports, id software, og hvad det nu allesammen
hedder lukkede og der aldrig kom flere spil...fordi piratkopier dræbte
branchen....skinhellig?

--

Gizmoduck - Rasmus Østergaard

Philosophy is questions that may never be answered.
Religion is answers that may never be questioned.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-03-02 17:14

> [...]

>det hvis blizzard, ea sports, id software, og hvad det nu allesammen
>hedder lukkede og der aldrig kom flere spil...fordi piratkopier dræbte

Ja det kunne han godt se... *host*... Meget sandsynligt... *host*...

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : J.O

Dato : 19-03-02 17:26

nahhh ok men der går sgu også noget tid før jeg "bliver voksen" hvis det
nogensinde sker !!!
det er fair nok med positive indlæg bare ikke med folk der rækker hinaden
ned det gider jeg ikke! Så "voksen" er jeg dog blevet

J.O

Fra : Highlander

Dato : 19-03-02 18:38

> [...]
> brug for at høre på diskotioner,
> som kunne være afsluttet allerede ved at fortæle at det var det forkerte

Det får du at vide efter din anden post, hvor du gør opmærksom på at det er
piratsoftware, du ikke kan finde ud af at bruge

> [...]
har
> eller køre for stækt for det er jo ulovligt uhh ha det må man ikke! Så

Tråden tager først fart da du svare fornærmet tilbage. og det gør det ikke
mere lovligt at du ikke er den eneste der bruger piratkopier - igen.. I har
en gruppe for jer selv, hvor jeg helst sikket tror du slippe for at høre på
"skinhellige" brugere..

> J.O (træt af at folk skal kommentere i stedet for at bare svarer og over
se
> spørgsmål der ikke angår dem en skid )

Du kan jo starte med at lære, at spørge i den rigtige gruppe først eller
idet midste rette dig efter den anvisning du fik ret tidligt i tråden ...
men nej du bliver bare ved
når man står på bunden af et hul, er det tit, en god ide, at holde op med at
grave !

Highlander

Fra : J.O

Dato : 19-03-02 22:42

> [...]
har
> en gruppe for jer selv, hvor jeg helst sikket tror du slippe for at høre

der er vel heller ikke nogen grund til at spille smart fordi at jeg MEGET
sjælndent bruger nyhedsgrupper

> [...]
> men nej du bliver bare ved
> når man står på bunden af et hul, er det tit, en god ide, at holde op med

så må du jo lære mig det istedet for at tro at alle er "Gamle" bruger

JO

og så drop det dog der er sgu da alle andre der har før tråden vidre ikke
mig jeg har 3 eller 4 indlæg i tråden