MS Windows
briani 27239
Skraldespand i XP
Fra : Henning Lund

Dato : 18-03-02 18:07

Hvad er det dog for noget fis min windows XP skraldespand er begyndt
at sige?
Hvis jeg går ind i skraldespanden er der intet, men trykker jeg " Tøm"
kommer den og spørger om jeg vil slette Windows, er der en som har
lavet fis med mig, og hvor finder jeg ud af hvad der er sket, billede
ligger i dk.binaer under skraldespand.

Fra : Henning Lund

Dato : 18-03-02 20:51

Henning Lundskrev:

>ligger i dk.binaer under skraldespand.

dvs det gør den ikke jeg kan ikke lave billedet om fra BMP da jeg ikke
har andet end paint.

Fra : Madsen

Dato : 18-03-02 21:35

Henning Lund skrev:

> dvs det gør den ikke jeg kan ikke lave billedet om fra BMP da jeg
> ikke har andet end paint.

Så send mig billedet. Så skal jeg nok lige konvertere det og smide det
ud i dk.binaer.

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-03-02 21:45

In dk.edb.system.ms-windows, Madsen wrote:

>Så send mig billedet. Så skal jeg nok lige konvertere det og smide det
>ud i dk.binaer.

Du er da også altid så hjælpsom. Men jeg kan da anbefale Henning (og
andre der står i samme situation) at anskaffe sig et meget lille (men
alsidigt og flot) program kaldet SlowView. IrfanView's lidt pænere
storesøster: <http://www.slowview.at/>

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Henning Lund

Dato : 18-03-02 23:07

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du er da også altid så hjælpsom.

Ja Madsen er sq en flinker fyr

Men jeg kan da anbefale Henning (og
> andre der står i samme situation) at anskaffe sig et meget lille (men
> alsidigt og flot) program kaldet SlowView. IrfanView's lidt pænere
> storesøster: <http://www.slowview.at/>

Det må jeg prøve at kigge på en gang jeg får tid.

Henning

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-03-02 01:01

Mon, 18 Mar 2002 23:06:30 +0100, skrev "Henning Lund"
<fjerndettehla@tdcspace.dk>:

>Det må jeg prøve at kigge på en gang jeg får tid.

Når du ikke andet end paint (som også burde kunne gemme i jpg),
så kunne du zippe billedet.

Derved bliver det ofte mindre at hente end en jpg i rimelig
kvalitet.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Henning Lund

Dato : 18-03-02 23:03

Madsen stod op af sofaen og skrev:

> Så send mig billedet. Så skal jeg nok lige konvertere det og smide det
> ud i dk.binaer.

Tak for tilbuddet, jeg fik hjælp i den binære gruppe, og har derved lært
noget nyt igen igen, paint kan gøre det, og vedr. den satans papirkurv må
det være noget fis jeg har fået på en hjemmeside eller et andet sted, fordi
en genstart fjernede problemet, beklager dette indlæg er sendt med OE da TDC
er ikke helt på mærkerne og jeg måtte gribe netsite som ligger og lurer i
baggrunden på OE som et reservehjul.

Henning

Fra : Madsen

Dato : 19-03-02 01:02

Henning Lund skrev:

> Tak for tilbuddet, jeg fik hjælp i den binære gruppe, og har
> derved lært noget nyt igen igen, paint kan gøre det.

Nå ok. Jeg må indrømme at jeg faktisk aldrig har haft paint åben.
Jo engang med Win3.11, men siden ikke. Hvad du har af muligheder i
den er jeg derfor ikke særlig godt opdateret i. :)

Madsen.

Fra : Henning Lund

Dato : 19-03-02 09:04

> Nå ok. Jeg må indrømme at jeg faktisk aldrig har haft paint åben.
> Jo engang med Win3.11, men siden ikke. Hvad du har af muligheder i
> den er jeg derfor ikke særlig godt opdateret i. :)

Jow men der er egentlig mange formater når man siger "gem som" så den er
egentlig ret effektiv, ja og dtext er endnu engang nede ;o((
Henning

Fra : Madsen

Dato : 19-03-02 16:57

Henning Lund skrev:

> ...og dtext er endnu engang nede ;o((

Jeps, det har den været siden omkring kl. 02 sidste nat:

Madsen.

Fra : DonE

Dato : 18-03-02 22:55

Du skal bare klikke på 'Gem som' der kan du vælge!
/DonE