Siemens S45
Fra : (B)-PSYCH

Dato : 18-03-02 17:03

Jeg skal ud og købe ny mobil tlf og havde egentlig tænkt mig at købe en
nokia 8210, men jeg fik forleden tilbudt at købe en Siemens S45 til 1500,-
istedet. Den er kun 2 måneder gammel, så der er stadig 10 mdr garanti på
den. Jeg synes at 1500,- kr lyder som en ret god pris, men jeg kender ikke
så meget til telfonen.

Er det en god telefon og er 1500,- en rimelige pris for den? Hvordan er den
sammelignet med en nokia 8210?

Skal jeg købe en 8210 som jeg oprindeligt havde tænkt mig eller er S45 et
bedre køb?

Med Venlig Hilsen [B]-PSYCH

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 18-03-02 18:54

> Er det en god telefon og er 1500,- en rimelige pris for den? Hvordan er
den
For 1500 havde jeg snuppet den!

> Skal jeg købe en 8210 som jeg oprindeligt havde tænkt mig eller er S45 et
> bedre køb?
Jeg ville vælge S45'eren den er mere speciel (hvad jeg efterhånden er
begyndt at gå efter...) Det er en lækker telefon og har mange gode ting...
desuden er den også lidt mere fremtidssikret i forhold til 8210 med henhold
til gensalg og software opdateringer o.m.

Men det er jo dit eget valg! Men jeg anbefaler S45 varmt!

--
Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-03-02 00:09

"(B)-PSYCH" <Ab-hallen@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>sammelignet med en nokia 8210?
>
>Skal jeg købe en 8210 som jeg oprindeligt havde tænkt mig eller er S45 et

Jeg ville tage S45. Siemens er lige kommet med en opdatering, så den nu
også har e-mail indbygget. Og man kan endda selv opdatere den.

Peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-03-02 02:13

rongsted@dontspam.image.dk (Peter Rongsted) wrote:

>Jeg ville tage S45. Siemens er lige kommet med en opdatering, så den nu
>også har e-mail indbygget. Og man kan endda selv opdatere den.

Og så fik jeg læst det ordentligt igennem. Man kan opdatere en S45, men
man får ikke den e-mail klient, som er i S45i med. Beklager.

Peter