fremskridt, Samba og Freja
Fra : Gitte J

Dato : 18-03-02 17:11

Freja og Samba har nu taget et par små fræseture sammen, og Freja knurrer
ikke med dødstrussel i stemmen længere.... Faktisk har jeg ladet dem være
alene hjemme i dag i 4 timer, mens jeg var på arbejde, da de nu efterhånden
spiser med 30 cm's afstand mellem sig, til tider sover med sølle en-to
meters afstand osv. Jeg ved det er tidligt, men deres adfærd er bare så
forandret i løbet af weekenden.
Samba bliver stadig holdt på behørig afstand, men Freja virker nysgerrig
istedet for vred nu, og hun er holdt op med at gå og kalde trist frem for
sig ... i stedet er hendes appetit nu "normal" (suk) igen, og hun er begyndt
at vise ret stor interesse, når Samba leger med pelsmus og den slags. Jeg
tror de to bliver perlevenner.... de har samme måde at lege på og ingen af
dem opfatter den anden som en egentlig fjende, trussel eller lignende. Freja
er blot passende forsigtig med uden videre at lade den lille møve sig helt
tæt på, og Samba viser blot passende respekt for den ældre generation
Og... Samba har vist sig at være en rigtig møver i sengen... ligegyldigt
hvad man gør, så maser hun sig ned mellem os i løbet af natten.... og engang
imellem vågner man pga. nogle æltende poter, der ikke helt forstår at klør
ikke hører sig til... høhø
-Gitte

Fra : Pernille Scharff

Dato : 19-03-02 12:06

Hej Gitte,

hvor lyder det idyllisk og hyggeligt! Godt at det går så fint!

> [...]
engang
> imellem vågner man pga. nogle æltende poter, der ikke helt forstår at

*fnis* nå I har også en "sengeterrorist" kan jeg høre...jeg skulle hilse
og sige at det er værre når katten parkerer halvdelen af sig selv ind
over ens ansigt eller lægger halen over ens næse og mund....

/Pernille (der jævnligt diskuterer med Ce'Nedra om det er hende eller
mig der skal ligge på hovedpuden...)

Fra : Gitte J

Dato : 19-03-02 17:09

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> wrote in message news:SUEl8.8096>
> [...]
> over ens ansigt eller lægger halen over ens næse og mund....
>
> /Pernille (der jævnligt diskuterer med Ce'Nedra om det er hende eller

Hvis Ce'Nedra fælder blot halvt så meget som Frejamissen, så vil jeg nødig
være den hun "deler" hovedpude med Jeg kan lige forestille mig at vågne
med Freja henover ansigtet ... en masse pels ville hun efterlade, når man
fik hende møvet væk igen. Samba derimod fælder stort set ikke, men hun sover
trygt og godt overalt... i øjeblikket sover hun delvist på mig... delvist på
tastaturudtrækket...
Og jo... det er virkelig idyl lige nu ... de snusede snuder hos hinanden i
middags ... uden at hvæse!!
-Gitte