Strøm
Fra : chipmand

Dato : 18-03-02 16:17

Hejsa
Jeg har kig på en Macron 400W PSU CE 2001. Grunden til at jeg har kig
på den er at jeg gerne vil have min skærm til at få strøm derfra. Jeg
har aldrig prøvet at skifte sådan en før. Jeg har en 1 GHZ Athlon cpu
i min maskine. Jeg er kommet til at tænke på bundkortet tager vel ikke
skade når ens strømforsygning er på 400W istedet for de 235W som jeg
til min skræk har opdaget min nuværende strømforsygning er på nu.

Mvh
Chipmand

Fra : CopyCat

Dato : 18-03-02 18:28

> Jeg er kommet til at tænke på bundkortet tager vel ikke
> skade når ens strømforsygning er på 400W istedet for de 235W som jeg
> til min skræk har opdaget min nuværende strømforsygning er på nu.

Nej ., den skal nok overleve ., den kan bare bruge mere strøm ., hvis den
finder det nødvendigt ..

Frank .,

Fra : chipmand

Dato : 18-03-02 23:29

On Mon, 18 Mar 2002 18:28:04 +0100, "CopyCat" <copycat@REMOVEpc.dk>
wrote:

>Nej ., den skal nok overleve ., den kan bare bruge mere strøm ., hvis den
>finder det nødvendigt ..
>
>Frank .,

Okay takker jeg fandt forresten lige dette link hvor den er vist )

http://www.aashima.com/products/product.htm?artnr=12492

Mvh
Chipmand