MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan fjerner jeg messenger
Fra : Dennis

Dato : 18-03-02 16:12

Jeg er nu ved at få spat af det program skal starte op hele tiden. Der var
nogle venlige sjæle som prøvede at hjælpe men det gav sig udsalg i at jeg
ikke kunne komme nogen veje og var nødt til at ty til systemgendannelse.

Kan jeg ikke få den fjernet? Jeg kører med XP Pro og har prøvet at bruge
tilføj/fjern, men der står jo ingen ting derinde. Det er yderst få ting jeg
kan fjerne.

Nogen der kan hjælpe mig videre?

Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-02 16:21

Vælg run, og copy/paste følgende ind:
"RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove"

- uden anførselstegn selvf. Vælg reboot, og vupti...

MSN er væk.***wolfman***

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-03-02 16:37

In dk.edb.system.ms-windows, Dennis wrote:

> [...]
>tilføj/fjern, men der står jo ingen ting derinde. Det er yderst få ting jeg

Ærlig talt, så synes jeg ikke du gør en stor indsats selv. Du kunne
have prøvet at søge på "messenger" indenfor den sidste måned i denne
gruppe alene. Du ville finde spørgsmålet besvaret mange gange.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Dennis

Dato : 18-03-02 17:17

Ærlig talt, så synes jeg ikke du gør en stor indsats selv. Du kunne
> have prøvet at søge på "messenger" indenfor den sidste måned i denne
> gruppe alene. Du ville finde spørgsmålet besvaret mange gange.

Nu ved du jo ikke en pind om hvor meget jeg har søgt indenfor den sidste
tid, men jeg vil da gerne dele ud med nogle af mine efaringer som altså ikke
har hjulpet.

Jeg fik bla det svar at jeg skulle ind og ændre i en fil der hedder sysoc,
hvor "hide" skulle fjernes. Det virkede åbenbart for godt for det bevirkede
bla at jeg ikke mere kunne komme ind i tilføj/fjern/ windows/komponeter.

Og der var andre forslag som jeg har taget imod, men det skal dog siges at
jeg har sat min maskinen op til kun at hente 300 heads ad gangen. Jeg kunne
sætte den til at hente for den sidste måned men da jeg sidder bag en lille
forbindelse, ville det jo nok ikke være så smart igen.

Dennis

Fra : Henrik Walther

Dato : 18-03-02 17:33

On Mon, 18 Mar 2002 17:16:30 +0100, "Dennis"
<cfs11807@vip.cybercity.dk> wrote:

>Jeg kunne sætte den til at hente for den sidste måned men da jeg sidder bag en lille
>forbindelse, ville det jo nok ikke være så smart igen.

Første hit på google:

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&querytime=YT-E&q=remove+messenger+XP

Ville tage få sekunder selv på en 14.400 forbindelse.

--
Henrik Walther

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-03-02 17:58

>Nu ved du jo ikke en pind om hvor meget jeg har søgt indenfor den sidste
>tid

Det er rigtigt, men det kommer vel ikke sagen ved. Du kunne have søgt
12 dage tilbage i gruppen. Det er vel ikke for meget at forlange.

>men jeg vil da gerne dele ud med nogle af mine efaringer som altså ikke
>har hjulpet.

Næh tak, det kommer heller ikke sagen ved. Men du har jo også fået
svar, så det er jo godt nok.

<snip - noget om en lille forbindelse>
Din forbindelse skal være meget lille hvis det kommer til at koste
over et par ører at hente de headers ned, der er tale om. I øvrigt har
du selv postet et spørgsmål, kun 6 dage efter det andet spørgsmål om
Messenger blev stillet. Det bliver 6 dages headers du skal hente. Og
så aktiv er denne gruppe heller ikke.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 18-03-02 19:22

"Dennis" <cfs11807@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:a75055$2rko$1@news.cybercity.dk...
> Jeg er nu ved at få spat af det program skal starte op hele tiden.

Jeg startede den bare op, blev bedt om en hotmail konto, men da jeg ikke har sådan
en trykede jeg "annuller" (eller noget i den stil), gik ind i dens egenskaber og valgte at den ikke
skal starte op automatisk. Siden har jeg ikke set den.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.:

Fra : Dennis

Dato : 18-03-02 20:01

> [...]
egenskaber og valgte at den ikke
> skal starte op automatisk. Siden har jeg ikke set den.

Jeg takker mange gang. Det var lige det svar jeg ledte efter.

Mht de andre indlæg så er det rigtig at jeg har postet et indlæg for få dage
siden og det link som Henrik henviser til har jeg også prøvet, hvilket
resulteret i at min "puter" gik ned.

Never mind. Jeg har fået det til at virke og siger endnu engang tak for
svaret

Dennis

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-03-02 20:12

In dk.edb.system.ms-windows, Dennis wrote:

<snip>
>...det link som Henrik henviser til har jeg også prøvet, hvilket
>resulteret i at min "puter" gik ned.

Jeg holder også mest af "wolfman's metode"... Det er den nemmeste, i
hvert fald hvis du vil afinstallere det.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)