Resette BIOS på Olivetti Echos P120
Fra : Dabbu

Dato : 18-03-02 15:56

Hejsa .

Jeg skal resette BIOS på en bærbar Olivetti Echos P120, da jeg har glemt mit
BIOS-password !

Nogen der ved hvordan jeg gør det ??? Jeg kan intet finde på Olivetti's
hjemmeside .

Mvh
Dabbu

Fra : Jørn Thomsen

Dato : 21-03-02 16:51

Hej!

Ifølge min manual til P120, skal du gå ind i Bios setup
med F2. I Security Menu hvor du kan vælge et nyt
password, tast "enter" både der og ved gentag nyt
pasword.
Så skulle det problem være løst

Jørn Thomsen