Opstartsproblemer Asus A7V266-E
Fra : Christian Catu

Dato : 18-03-02 15:42

Hejsa
Jeg har lige pludselig fået det problem at min computer ikke vil starte op
mere. Den står bare og klikker, den der lyd den laver lige inden den
indlæser bikos. Der kommer ikke engang billede på skærmen.
Jeg har haft den skilt ad, for at se om jeg kunnne finde noglke problemer,
og der fandt jeg ud af at min passive Zalman køler sørme var faldet af
(åbentbart ike det bedste lim Zalman leverer med sine produkter - der stod
endda at jeg aldrig ville kunne få den af, når den først sad der). Kan det
være det, og i så fald er der andet at gøre end at smide brædtet i hovedet
på butikken?