applet der henter data...
Fra : Søren

Dato : 18-03-02 15:40

jeg har en applet som jeg har fået til at gemme og slette data i en MySQL
database. Jeg kan også få den til at vise data fra databasen ved at bruge
SQL kommandoer i appletten. Når min applet viser data fra databasen sker det
ude i kommandoprompten når jeg kører appletten fra JBuilder(3), som jeg
anvender når jeg programmere appletten. Jeg kunne godt tænke mig at få vist
data fra databasen i selve appletten men hvordan gør jeg det ??

Der anvendes Windows XP som operativsystem og MySQL som database program.

/Søren

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 18-03-02 15:47

"Søren" <sorenh@gmx.net> writes:

> [...]
> anvender når jeg programmere appletten. Jeg kunne godt tænke mig at få vist
> data fra databasen i selve appletten men hvordan gør jeg det ??

Du kan ikke bruge System.out.println() og lignende til at vise grafisk
information i en applet.

Se afsnittene om "GUI" (Graphic User Interface) i "Writing Applets" i
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/index.html, som forklarer
hvordan man saa goer.

--
Thorbjørn Ravn Andersen