Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Printer
Fra : Anders Kjær

Dato : 29-01-01 09:31

Hej

Jeg er på udkig efter en printer der både kan bruges til alm. "kontorbrug"
og til udskrivning af billeder fra digitalt kamera.

Håber der er nogle der har et godt råd. Også hvad angår indkøbspris og
løbende udgifter.

Mvh
Anders

Fra : Grafik

Dato : 29-01-01 23:06

HP er en god og stabil printer, ok indkøbspris. Den laver rimiligt gode
fotoprint på fotopapir.
og allerbedst den er bilig i brug.

bestemt værd at anbefale.

Havde du istedet spurgt om en ren fotoprinter ville jeg have svaret Epson,
men den er enormt
dyr i brug.

venlig hilsen

photo

Fra : Karsten Olesen

Dato : 29-01-01 23:08

"Grafik" <grafik@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Havde du istedet spurgt om en ren fotoprinter ville jeg have svaret Epson,
> [...]
____________________

jeg vil mene, der ikke er noget bedre bud end HP 990 Cxi....

Hurtig til alm. s/h brug og extrem til fotos.

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 30-01-01 18:54

Mon, 29 Jan 2001 23:05:48 +0100, skrev "Grafik" <grafik@mail.dk> :

>Havde du istedet spurgt om en ren fotoprinter ville jeg have svaret Epson,
>men den er enormt dyr i brug.

Jeg har en Epson Stylus Photo 870, som udskriver fotos i rigtig flot
kvalitet. Og også den sort/hvide udskrift (tekst) er rigtig god.
Der er på denne printer også mulighed for at printe fotos ud på
fotopapir i ruller (10 cm bredde) med et meget flot resultat.
Men, som nævnt er den ret dyr i brug. Der kan dog spares _mange_ penge
ved at købe blækpatroner i f.eks. IT-Butikken, Toner-kompagniet eller
andre butikker på nettet. De bækpatroner, jeg bruger koster ca. det
halve af hvad en tilsvarende patron koster hos f.eks. Merlin,
El-Giganten eller Compuer City.

--
Gitte Sørensen gitte@superbruger.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens

Fra : Sim

Dato : 05-02-01 00:21

gå til trykken i stedet for! det er stadig det billigste. mvh sim

--
Simon Bue Schrøder
e-post: simon@oxygene.dk