Browser
stl_s 3840
arlet 2470
opera
Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 18-03-02 15:36

Kan det være rigtigt at man ikke kan bruge macromedie i opera?
Larsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-03-02 16:13

Mon, 18 Mar 2002 15:35:52 +0100, skrev Lars Lienhøft Larsen
<lars.lienhoeft.larsen@mail.dk>:

>Kan det være rigtigt at man ikke kan bruge macromedie i opera?

Du mener vel flash?

Det går fint.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 18-03-02 19:28

> Du mener vel flash?

Undskyld, det skulle jeg selvfølgelig have skrevet. Jeg mener
Macromedia Shockwave.
Larsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-03-02 00:01

Mon, 18 Mar 2002 19:28:23 +0100, skrev Lars Lienhøft Larsen
<lars.lienhoeft.larsen@mail.dk>:

>Undskyld, det skulle jeg selvfølgelig have skrevet. Jeg mener
>Macromedia Shockwave.

Jeg prøvede lige
<http://www.shockwave.com/sw/content/waterballoon5> og den kører
fint.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-03-02 19:06

"Lars Lienhøft Larsen" <lars.lienhoeft.larsen@mail.dk> wrote in message
> Kan det være rigtigt at man ikke kan bruge macromedie i opera?

Tænker du på Flash og Shockwave? Det kan Opera godt klare. Opera er
kompatibel med plugins'ene til Netscape så dem skal du nok ha' fat i. Prøv
og ta' et kik her:
http://www.opera.com/docs/plugins/

- Lars

Fra : Arcana

Dato : 19-03-02 02:24

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> skrev i en meddelelse

> http://www.opera.com/docs/plugins/

Er der forskel på Acrobat Reader, f. eks., til Opera, MSIE eller NS? De
fleste programmer der ligger der, er da generelle browser-plugins - f. eks.
Chime, som bruges til 3D-molekylesjov, og mange af de andre er da heller
ikke skrevet specielt til Opera eller Netscape?

/arcana