MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
ISDN, FAX og CAPI 2.0 drivere, Hurtig hjæl~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-03-02 13:25

Hej

Kan jeg få et lille hint, til at jeg for dette system til at fungere sammen:

ISDN, Zyxel Omni.net LCD
Microsoft Windows XP
Winfax Pro 10

Det ser ikke ud til at virker,,, WinFax Pro kan ikke gengende, at driverne
fungere...

Jeg har aldrig prøvet det før, nogen der kan hjælpe i en fart

Fra : Pico

Dato : 18-03-02 17:26

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse news:a74ma1$e3a$1@sunsite.dk...
> Hej
>
> Kan jeg få et lille hint, til at jeg for dette system til at fungere sammen:

> [...]

Du kan ikke faxe med ISDN modem uden at købe et "meget" dyrt program,
jeg har glemt alt om hvad det heder. Mit gamle 36 modem er stadig tilsluttet
og så bruger jeg bare det når jeg skal faxe. Virker glimrende.
Pico

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 18-03-02 18:11

"Pico" <Pico@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Du kan ikke faxe med ISDN modem uden at købe et "meget" dyrt program,

Hvad koster egentlig Winfax Pro version 10?

Hr. Bjørn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-03-02 19:25

"Pico" <Pico@post9.tele.dk> wrote in message

> [...]
tilsluttet
> og så bruger jeg bare det når jeg skal faxe. Virker glimrende.

Jeg fik af vide at Zyxel, at jeg skulle bruge RVS-COM Lite

Men firmaet er selvfølgelig så irreterende,, at jeg skal købe deres program
til hele 100?... Winfax pro, kan man da prøve inden...

de skriver til mig:

Dear Sir,

RVS Lite is a bundling version. You obtain it only from the manufacturer
together with the ISDN hardware.

But you can order the our fullversion, that is RVS-COM Plus 3.0, directly
from us. Online order is also available.

Attached you find all the information about RVS-COM PLus

Ja spis jeres fisk, siger jeg.

Men det virker altså ikke med Windvd, ifl Zyxel....

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-03-02 19:26

> Men firmaet er selvfølgelig så irreterende,, at jeg skal købe deres
program
> til hele 100?... Winfax pro, kan man da prøve inden...

Hvad for en Fisk,,,, hvorfor kan den ikke vise Euro tegn...

?

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 18-03-02 20:34

KLIP

> program

Tjaeee.... hvad nu hvis RVS-COM faktisk virker.....er det så virkeligt så
dyrt?

Mig bekendt kan du købe RVS´s produkter i Danmark (altså en CD) og hermed
"nøjes" med at ringe indenlands, skulle du have brug for support.

Hvordan er det lige med med Winfax?

Den support du søger .... er det på en købt, betalt og registreret version
af Winfax?

Hr. Bjørn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-03-02 23:02

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@FJERNDETTEpost3.tele.dk> wrote in message

> til hele 100?... Winfax pro, kan man da prøve inden...
>
> Tjaeee.... hvad nu hvis RVS-COM faktisk virker.....er det så virkeligt så
> dyrt?

Ja, det er skisme dyrt, for at sende een fax

og måske et par stykker om året.

> Mig bekendt kan du købe RVS´s produkter i Danmark (altså en CD) og hermed
> "nøjes" med at ringe indenlands, skulle du have brug for support.

Ja i danmark... Det koster vist 1600 Kroner,, for den gamle version 2

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 18-03-02 23:29

KLIP

> Ja, det er skisme dyrt, for at sende een fax

Jeg skulle måske i den forbindelse henlede den herres opmærksomhed på
brevduer....

Hr. Bjørn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-03-02 00:21

Bare lige for at afslutte dette emne,,,

Så fik jeg fat i RVS,,, og efter en meget besvær frem og tilbage...

Så fik den sku sendt skidtet....

Det tog godtnok 38 sekunder at sende en sådan fax... i displayet stod der
TRAN hvad mon det står for?

Til Eicon Diva brugere.... kan de vist også bruge dette program... ivertfald
ifl. RVS Eicon benægter vistnok.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 19-03-02 00:57

KLIP

> Det tog godtnok 38 sekunder at sende en sådan fax... i displayet stod der
> TRAN hvad mon det står for?

Jeg tror den sender oplysninger omkring brugeren tilbage til RVS´s server
for at sikre RVS mod piratkopiering.

Hr. Bjørn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-03-02 01:10

> Jeg tror den sender oplysninger omkring brugeren tilbage til RVS´s server
> for at sikre RVS mod piratkopiering.

Det kan da godt være...

men hvorfor går du så utroeligt meget op i det??

Du var sku ved at melde mig til Microsoft, på ubegrundet baggrund...... Det
var vistnok noget om XP...

Ved du hvad,, jeg har KØBT XP... Men man er nogen gange nød til at prøve det
før køb....! og dengang var det en beta version jeg har gang i... Som jeg
havde fået af Microsoft.. Men du er på vagt med det samme....

Prøv at sætte dig lidt i privat livets fred... tror du der er nogen privat
personer der har råd til at købe alle de fine dyre programmer?

Det er selvfølgelig et must for virksomheder,,. Da det jo har mulighed for
at tjene pengene retur...

Hvordan skulle programmet forresten forbinde til deres server???

Den har ikke vist noget Internet aktivitet overhovedet..... ISDN modemmet
ringede op til modtageren, ingen andre...

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 19-03-02 01:11

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-03-02 01:12

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@FJERNDETTEpost3.tele.dk> wrote in message

Øh´?

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 19-03-02 01:15

KLIP

> men hvorfor går du så utroeligt meget op i det??

Jeg går ikke op i det, jeg tror bare.

> Du var sku ved at melde mig til Microsoft, på ubegrundet baggrund......
Det
> var vistnok noget om XP...

Jeg aner ikke, hvad du taler om?????

> [...]

> Prøv at sætte dig lidt i privat livets fred... tror du der er nogen privat
> personer der har råd til at købe alle de fine dyre programmer?

Nå.

Hvad med at købe et ISDN-produkt som bundler med det ønskede program???

Fordi en eller flere danske distributører ønsker at spare 50 kr. er slige
programmer ikke med.

Køb dit skrammel i Tyskland. Det er billigere og div. programmer hører med i
LITE-udgaver.

> Det er selvfølgelig et must for virksomheder,,. Da det jo har mulighed for
> at tjene pengene retur...

Hvorfor fortæller du mig det?????

> Hvordan skulle programmet forresten forbinde til deres server???

Det ved jeg sandelig ikke. Hvorfor spørger du mig????

> Den har ikke vist noget Internet aktivitet overhovedet..... ISDN modemmet
> ringede op til modtageren, ingen andre...

Nå!

Hr. Bjørn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-03-02 01:21

> Jeg aner ikke, hvad du taler om?????

Nå men så har jeg nok taget fejl... Mener bare det var dig, der havde
"aktier" i et firma mod piratkopiring

> [...]
> programmer ikke med.
>
> Køb dit skrammel i Tyskland. Det er billigere og div. programmer hører med

Hehe,, jeg synes du er blevet lidt mobset

Jeg købte det dejlige ISDN modem af Worldonline i sin tid,, til 810
kroner... billigt.....

Men spørg mig ikke hvorfor Zyxel ikke sender det med...

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 19-03-02 01:24

KLIP

> Nå men så har jeg nok taget fejl... Mener bare det var dig, der havde
> "aktier" i et firma mod piratkopiring

Hvis det nu var tilfældet ..... hvad fanden rager det dig??????

> Hehe,, jeg synes du er blevet lidt mobset

Nope ... det er *ren og skær* kold konstatering.

> Jeg købte det dejlige ISDN modem af Worldonline i sin tid,, til 810
> kroner... billigt.....

Godt for dig.

> Men spørg mig ikke hvorfor Zyxel ikke sender det med...

Ring til Zyxel ... det er trættende gang på gang at høre et program er dyrt,
når hele "miseren" skyldes en eller flere distributøres "spareiver".

Hr. Bjørn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-03-02 01:32

> Hvis det nu var tilfældet ..... hvad fanden rager det dig??????

Prøv nu at tage en slapper...

Jeg har overhovedet ikke noget imod dig. Men jeg skal da gerne sige
undskyls, for at mistænke dig for det omtalte...

Slap nu bare lidt af, og vær lidt på talefod igen....

> Ring til Zyxel ... det er trættende gang på gang at høre et program er
dyrt,
> når hele "miseren" skyldes en eller flere distributøres "spareiver".

Jeg har sørme talt med dem idag, hvor de henviste til programmet...

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 19-03-02 01:38

KLIP

> Slap nu bare lidt af, og vær lidt på talefod igen....

Jeg er fuldstændig rolig og afslappet .... så skulle du se/kende mig når jeg
er ophidset.

> Jeg har sørme talt med dem idag, hvor de henviste til programmet...

Det er sørme også pænt af dem; men havde de nu bundlet det med deres
produkter (som det gøres i andre lande), ville denne lille snak aldrig have
været opstået.

Det er det som er så pisse irriterende. De mennesker som så ville opgradere
til en fuld version, ville med en Lite i hånden kunne gøre dette relativt
billigt.

Samtidig kan folk ikke få Winfax Pro 10 til at virke med ovennævnte firmas
produkter og de mennesker som virkelig *har* købt og betalt programmet (det
koster vist mere end 1.000 kr), kunne lige så godt have droppet pengene i en
kloak .... krone for krone. Så havde de da i det mindste kunne nyde
ploppene, når mønterne ramte vandet.

Alligevel klandres RVS for deres prissætning....

Hr. Bjørn

Fra : Poul Erik Nielsen

Dato : 19-03-02 21:48

du kan ikke sende fax på et isdn modem
Poul Erik

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-03-02 22:00

"Poul Erik Nielsen" <penielsen@oncable.dk> wrote in message
> du kan ikke sende fax på et isdn modem
> Poul Erik

Det har da gået fint, læs evt hele tråden

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 19-03-02 22:10

> "Poul Erik Nielsen" <penielsen@oncable.dk> wrote in message
> >

> Det har da gået fint, læs evt hele tråden

He - he ....han kan nok ikke se de tidligere indlæg...

Hr. Bjørn