MS Windows
briani 27239
Windows XP oplevelse
Fra : Bjorn Jensen

Dato : 18-03-02 13:21

Hej

Arcana og Kent

Tak til jer begge for jeres forslag og råd

De faldt begge indenfor det jeg selv havde tænkt på, men der er nogen
gange flere muligheder end man synes er til at holde styr på.

Kent:
Hvad angår porthastigheden, så er den indstillet nøjagtigt på samme måde i
den nye WinXP som i de tidligere og omtalte Win versioner.

Jeg tænkte bare at det kunne da ikke være rigtigt at man udsendte et OS
hvor kunderne kunne løbe ind i sådan et problem. COM ports programmering er
jo
ikke ligefrem af nyeste dato for dem der gør sig på dette område

Så jeg må nok bare vente og se hvad Microsoft DK evt. returnere af svar på
min kritiske mail samt evt. en servicepack.

Men tak for jeres hurtige reaktion - jeg var nemlig blevet totalt irriteret
over et så utænkligt problem

Bjørn