OT: Bogkøb
Fra : Ostekongen

Dato : 18-03-02 11:56

Hej Gruppe.
Jeg ved dette er OT, men jeg prøver alligevel.
Jeg har tidligere spurgt om valg af bøger, og jeg har nu, efter
en større søgning, fundet frem til nogle interessante emner.
Mit spørgsmål er så, hvor jeg billigst kan købe disse bøger??

Jeg har undersøgt priser på Amzon.co.uk, og de er da også relativt
billige, men de lægger nogle tillæg til priserne (VAT). Tror det er
noget nyt de er begyndt på.

Men er her nogle der kender et bedre (billigere) sted at handle edb-bøger?

På forhånd tak,
-Ostekongen

Fra : Martin Skøtt

Dato : 18-03-02 12:13

"Ostekongen" <ostekongen@hotmail.com> writes:

> [...]
>
> Jeg har undersøgt priser på Amzon.co.uk, og de er da også relativt
> billige, men de lægger nogle tillæg til priserne (VAT). Tror det er

Value Added Tax, eller på dansk: MOMS. Det er ikke noget nyt
Amazon.co.uk tager 25% dansk moms på forsendelser til DK.

> Men er her nogle der kender et bedre (billigere) sted at handle edb-bøger?

Det er ikke noget jeg har efterforsket, men jeg bruger altid selv
Amazon. Hurtig levering, stort udvalg samt gode facilliteter til at
finde bøger.
--
Martin Skøtt
martin@z3n.dk

Fra : Thomas Vestergaard

Dato : 18-03-02 12:22

Hvis du kender ISBN-nummeret på bogen kan www.pensum.dk finde den billigest
boghandler til dig.

Selv har jeg handlet hos www.alphabetstreet.co.uk flere gange. Ofte
billigere end Amazon, meget tilfredsstillende service, og så lægger de ikke
dansk moms oven i prisen.

-thomas

Fra : Ostekongen

Dato : 18-03-02 13:38