Ludvig på operationsbordet
Fra : Mette Svangren

Dato : 18-03-02 11:28

Hej alle

Først tak for de medfølende ord.
Ludvig er nu på operationsbordet på Vejle Dyrehospital, hvor de mener, han
vil kunne komme sig fint. Der er tale om et meget kompliceret brud, der
involverer knæleddet. Derfor kræver det en ekspertice, der altså krævede
overflytning (heldigvis var min svigerfar så sød at agere sygetransport).
Der laves ikke mange af den slags brud, da folk tilsyneladende oftere vælger
aflivning i den situation, og derfor er det ikke mange dyrlæger, der kan
lave det. Som dyrlægen, der skal operere, sagde til mig i telefonen: det kan
sagtens laves, men de fleste vælger det fra pga prisen.

"Heldigvis" er vi ikke så værdigt trængende, at vi kan få hjælp fra div.
fonde. Men vi har gået skatten igennem, og min kæreste skal have en hel del
tilbage, så der har vi heldigvis fundet de ca 5000,- til operationen. Dertil
kommer jo så regningen fra vagtdyrlægen, men det gør jo hverken fra eller
til

MVH Mette, der glæder sig til at kunne ringe ind i eftermiddag og høre til
"møgkatten", og Alladin, der er ved at gå ud af sit gode skind af kedsomhed,
og derfor går Mette ret meget på nerverne lige nu *G*

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-03-02 11:42

Hej Mette

En masse pøj pøj og tanker til den kære Ludvig.

Dixie vil gerne nusse og lege med Alladin, så han ikke skal kede sig alt for
meget

Hilsen & Næsemøz
Joan, Neo & Dixie
www.nepton.dk/catz

Fra : Denise

Dato : 18-03-02 11:54

Hej Mette
Også pøj pøj herfra med operationen. Når han er så ung, skal
det nok gå fint, og chancerne for at komme sig vil jo også være
bedre når han er ung.
Godt det ser ud til I klarer det med pengene.
Hilsen Denise

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-03-02 12:42

"Mette Svangren" <svangut@hotmail.com> writes:

> [...]
> lave det. Som dyrlægen, der skal operere, sagde til mig i telefonen: det kan
> sagtens laves, men de fleste vælger det fra pga prisen.

Tja, penge igen..:((
men ingen stiller noget ? ved at bruge fx 30000 på en ny hofte til fru
Jensen på 82...*grr*

> [...]
> kommer jo så regningen fra vagtdyrlægen, men det gør jo hverken fra eller

Det er da godt timet så, når det endelig skulle være...

> MVH Mette, der glæder sig til at kunne ringe ind i eftermiddag og høre til
> "møgkatten", og Alladin, der er ved at gå ud af sit gode skind af kedsomhed,
> og derfor går Mette ret meget på nerverne lige nu *G*

Så må du overbringe et stort spinbrum fra Melissa..;-D

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 18-03-02 13:58

d. 18/03/02 11:27 skrev Mette Svangren på svangut@hotmail.com i artiklen
3c95c114$0$18530$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
> "møgkatten", og Alladin, der er ved at gå ud af sit gode skind af kedsomhed,
> og derfor går Mette ret meget på nerverne lige nu *G*

Gud ske lov, så ender det hele alligevel godt!
))
--
Mange hilsner fra Ann R
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/

Fra : marianne hellemose

Dato : 18-03-02 14:36

Hej Mette
Dejligt at I kan "finde" pengene, og at dyrlægen er
i gang. Vi krydser poter og fingre for en hurtigt bedring

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@mail.dk

Fra : Mette Svangren

Dato : 18-03-02 14:43

Jubii, operationen er gået godt, og dyrlægen forventer at han kommer sig
fuldstændigt. Han har fået et par stifter i inde bag knæskallen, og dem får
han efter al sandsynlighed lov til at beholde resten af livet. Men pga at de
har været helt inde i knæet, bliver han nødt til at blive på hospitalet i et
par dage.

Nøj, hvor er jeg lettet nu, de virker heldigvis som nogen, der har styr på
deres sager inde på Vejle Dyrehospital, samtidig med at de er rare at tale
med!

Meget-mere-glade-hilsener-end-de-var-først-på-dagen fra Mette

Fra : AEK

Dato : 18-03-02 14:55

Hej Mette !

Det lyder lækkert.
Godt, at I kunne " finde " pengene til operationen.

Pøj pøj med Ludvig fremover.

Hilsen
Anya, Oscar , Tøsen og Tilde ( som sender MASSER af spind til Ludvig ).

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 18-03-02 15:06

Hvor er det dejligt at høre...og hvor var det godt at i fandt penge til
det.....

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen

Fra : Pernille Scharff

Dato : 18-03-02 15:25

Hej Mette,

Silk og Ce'Nedra sender næsemøz, kindgnid og god-bedring-spind samt
virtuelle kattegodbidder til Ludvig! Og så skulle jeg hilse og sige at
Alladin da er meget velkommen til at komme forbi og få nogle bank hvis
han keder sig (NB! de er ikke klar over at han er større end dem....*G*)

/Pernille

Fra : Kate

Dato : 18-03-02 16:09

"Mette Svangren" <svangut@hotmail.com> wrote in

> Jubii, operationen er gået godt, og dyrlægen forventer at han
> kommer sig fuldstændigt.

Oh det er godt at høre. Sådan en ung mis burde da også kunne hele
hurtigt.
Godt at det gik så godt trods alt.

Kate

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 18-03-02 18:49

Hej Mette!

Hvor er det rart, at det er gået godt, og at dyrlægerne er nogle, du har
tillid til.
Fortsat god bedring.

Hilsen
Birgitte

Fra : Trine Piltoft

Dato : 18-03-02 20:03

Hej Mette!

> Jubii, operationen er gået godt, og dyrlægen forventer at han kommer
> sig fuldstændigt.

Dejligt at høre at operationen er forløbet godt - jeg krydser fingrer
for en hurtig helbredelse af Ludvig, og misserne sender masser af
trøstespin.

Hilsen Trine P.

Fra : Trine Piltoft

Dato : 18-03-02 20:03

Hej Mette!

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 18-03-02 20:36

> [...]
> med!
>
> Meget-mere-glade-hilsener-end-de-var-først-på-dagen fra Mette

Dejligt at det nu går fremad og at I fandt en løsning på det økonomiske

Ved I egentlig hvordan han har brækket benet?

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Mette Svangren

Dato : 18-03-02 22:07

Lisbeth skrev

> Ved I egentlig hvordan han har brækket benet?

Nej, ikke umidelbart. Dog var der ingen ydre tegn, så det er ikke en bil, en
slåskamp eller lignende. Nok snarere noget så ordinært som en forkert
landing fra et spring, eller han har fået fanget benet i en grenvinkel.
Mennesker kan jo også i sjældne tilfælde brække benet blot ved et uheldigt
fald.
Så altså noget, som ingen kan gardere sig imod, men blot et forbandet uheld.

MVH Mette

Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 18-03-02 15:28

Ej hvor skønt Mette. Så vil han jo snart være frisk igen... Så får du dine
krabater tilbage som de plejer at være...

Skønt at tingene har udartet sig i den gode retning.

Et kæmpe miav fra Betina