"indhegnet terasse"
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-03-02 09:34

vi har besluttet at "sikre" vores katte ved at sætte et net op i åbningen på
terassen... både til glæde for os ( så vi kan have døren åben uden at
bekymre os om kattene) og til glæde for kattene så de kan komme ud og nyde
den friske luft...

vi er dog lidt i tvivl om hvor store masker vi skal tage til trådvævet.. om
de skal være 25 mm eller 50 mm...

hvor store er maskerne på de løbegårde i forskellige har bygget??
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 18-03-02 10:57

Jeg ville vælge de små masker for en sikkerheds skyld.
mvh Camilla

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 19-03-02 16:06

Sabina Hertzum skriver:

> [...]
> de skal være 25 mm eller 50 mm...
>
> hvor store er maskerne på de løbegårde i forskellige har bygget??

Hej Sabina
Vores løbegård har hegn med hønsenet, dvs. 6-kantede masker, og diameteren er
ca. 4 cm. Det er ikke super pænt, men til gengæld kunne det også holde
killingerne inde da de var små.

Held og lykke med projektet.
Dorthe

Fra : Lars Dahl

Dato : 19-03-02 21:32

Hej Sabina.

Vores gård er indhegnet med volierenet, maskerne er ca. 20x40 mm rektangler.
Det ser rimelig pænt ud og så har det indtil videre også kunnet holde til at
Frigg leger "Junglewoman" i det. Et glimt af det kan ses på vores "Om os"
side.

Mvh. Lars
DK von Friberg
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/