Vedligeholdelse af knive
Fra : Bjørn Jacobsen

Dato : 17-03-02 22:40

Jeg er på udkig efter noget ordentligt slibegrej til mine jagtknive.
Har haft lidt svært ved at få rådgivning samt at finde egnet litteratur.
Håber nogle af gruppens læsere kan hjælpe mig.
Har blandt andet Dansk Jagtforenings 100 års Jub. dolk fra 1984, hvor jeg
ved der var vejledning med men denne har jeg forlist.

Venlig hilsen

Bjørn

Fra : M Sørensen

Dato : 18-03-02 07:53

Hvad men et Lansky knivskærpe sæt?? fungerer for mig

--
Med Venlig Hilsen / Digital regards
Martin Sørensen

Fra : Frank F. Nielsen

Dato : 19-03-02 23:40

Hvad med Flemming Leth's råd omkring knivslibning på caborondosten.

Er det at øve vold på en god kniv.

Det virker på de køkken og billige jagt og fiskeknive jeg har prøvet på

se og søg på www.dr.dk/leth

mvh

Frank F. Nielsen

- Leth er gud -