MOHAA & Voodoo 5?
Fra : SonofonoS

Dato : 17-03-02 21:52

Hej

Jeg har et problem med MOHAA og mit voodoo 5 grafikkort. MOHAA kommer med en
fejlmeddelelse om at jeg mangler en fil i windows\system32 mappen. Filen
hedder 3dfxvgl.dll. Jeg har Windows XP. Jeg ved ikke om det er en forældet
driver jeg har, vidst nok xp's egen, men hvis der er nogen der kan fortælle
hvor jeg evt. kan hente en nyere der virker så ville jeg blive enormt super
happy... {

SonofonoS
ICQ# 106382939

Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-03-02 22:04

http://www.voodoofiles.com/type.asp?cat_id=0

Fra : SonofonoS

Dato : 17-03-02 23:48

Okay - der er jo så lige nogle stykker at vælge imellem?!?!?! Nogen forslag
til hvilken een jeg skal vælge?

Fra : Sadat

Dato : 18-03-02 01:03

"SonofonoS" <henrik-lene@stofanet.dk> wrote in message

> Okay - der er jo så lige nogle stykker at vælge imellem?!?!?! Nogen
forslag
> til hvilken een jeg skal vælge?

Prøv den nyeste.. Glide driver... altså!

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

- What would you do if it was you?

Fra : SonofonoS

Dato : 18-03-02 14:21

Hvis jeg henter den, så får jeg bare en fil der hedder glide3x.dll og det er
jo en der hedder 3dfxvgl.dll jeg mangler??? Nogen der har den fil? Den
skulle ligge i windows\system32 mappen. Evt. en der vil sende den på
mailen???

Fra : Peter Schrøder

Dato : 18-03-02 15:45

"SonofonoS" skrev...
> [...]
> jo en der hedder 3dfxvgl.dll jeg mangler??? Nogen der har den fil? Den
> skulle ligge i windows\system32 mappen. Evt. en der vil sende den på

Den er en del af OpenGl supporten på Voodoo-kort.
Download den hér:
http://www.glsetup.com/index.htm

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk