MS Windows
briani 27239
XP-problemer.
Fra : Jan A.

Dato : 17-03-02 19:51

Hej.

Jeg har lige installeret XP-pro på min computer, men har nogle problemer ved
installation af mit moden og lydkort. Den kommer og siger at der er sket en
fejl ved installation af hardware. Er der nogen som kan fortæller hvad der
er galt. Mit moden er et ISDN-modem, Lasat Speed. Hvis jeg forsøger at
installere en anden vej skal jeg på et tidspunkt vælge hvilken port modemet
bruger og her findes kun COM1 og COM2, altså ingen USB som modemet faktisk
bruger.

Jan

Fra : Madsen

Dato : 17-03-02 20:14

Jan A. skrev:

> [...]
> installere en anden vej skal jeg på et tidspunkt vælge hvilken
> port modemet bruger og her findes kun COM1 og COM2, altså ingen

Lasat Speed2, eller hvad?
Hvis det er, så kører jeg med samme ISDN-adapter under Win2000 og XP og
det kører fint. Du skal blot have opgraderet til nyeste firmware (1.37)
og så selvfølgelig huske at bruge USB-driveren hvis adapteren er koblet
til USB-porten. Brug Win2000-driveren fra følgende side:
<http://www.eicon.com/support/helpweb/lasat/product.asp?p=spd2>

Madsen.