MS Windows
briani 27239
Flere brugerprofiler i Win 98 SE.
Fra : Betina Jakobsen

Dato : 17-03-02 19:42

Efter at have benyttet sig af at kunne lave flere profiler i Win 98 SE,
hvordan fjerner man så denne funktion helt igen.

Når windows lige er installeret og man ikke har brugt flere profiler, logges
der automatisk på i den person windows er registreret tils navn. Har jeg
ret?

Efter brug af flere profiler skal man pludselig logge på hver gang man
starter op.

Da jeg oprettede den anden brugerprofil vha. "Brugere" i Kontrolpanel, kunne
jeg ikke se min egen "profil" som maskinen indtil da "bare" automatisk
brugte, er den gemt et andet sted? Og bliver den slettet derfra når man
aktiverer flere brugere?

Hovedsagen er at jeg er dødtræt af at skulle logge på hver eneste gang jeg
starter op, og de eneste to løsninger jeg kan komme på er at geninstallere
windows eller lade helt være med at slukke maskinen *g*.

Med venlig hilsen
Betina Jakobsen

Fra : Madsen

Dato : 17-03-02 20:09

Betina Jakobsen skrev:

> [...]
> gang jeg starter op, og de eneste to løsninger jeg kan komme på er
> at geninstallere windows eller lade helt være med at slukke

Muligvis kan følgende artikel hjælpe:
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q152104

Svaret findes også her et sted: http://www.winhelp.dk/, men jeg kan pt.
ikke finde det.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 17-03-02 21:24

Betina Jakobsen skrev via e-mail:

http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q152104

> Følger man vejledningen i ovenstående, bliver man problemet kvit.
>
> Tak for hjælpen :)

Velbekom. Du kom vist til at sende dit indlæg det forkerte sted hen.

Madsen.