vertikal afstand mellem tables..
Fra : woodman

Dato : 17-03-02 18:27

Hej!

Jeg har et kæmpe problem!

Jeg har splittet et billede op i to, for at kunne indlægge en horisontal
streg imellem vha. en baggrunds-table med en anden farve..

Billedet er delt op i en top-del og en bund-del, og de skal ligge i hver
deres table, men IE indlægger en vertikal afstand mellem de to tables,
hvilket giver balladen!

Er der nogen der kender tricket til at undgå dette?

Med venlig hilsen
Niels Skovmand.

Fra : PzyCoDesign

Dato : 17-03-02 18:43

Du kan evt. hvis du bruger porgrammet FrontPage 2002 tager egenskaber for
tabel i begge tabeller og der inde kan du så rette på dit problem.

Fra : woodman

Dato : 17-03-02 23:40

"PzyCoDesign" <warez@pzycodesign.dk> wrote in message
> Du kan evt. hvis du bruger porgrammet FrontPage 2002 tager egenskaber for
> tabel i begge tabeller og der inde kan du så rette på dit problem.

Tak for hjælpen med tippet til FP2002 - det hjalp ikke umiddelbart, men gav
inspiration til en alternativ måde at løse problemet på!

Niels.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-03-02 19:06

Sun, 17 Mar 2002 18:27:02 +0100, skrev "woodman"
<woodman@wman.dk>:

>Billedet er delt op i en top-del og en bund-del, og de skal ligge i hver
>deres table, men IE indlægger en vertikal afstand mellem de to tables,
>hvilket giver balladen!

Prøv at skriv al koden for begge tabeller på en (meget) lang
linje.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 17-03-02 21:54

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Prøv at skriv al koden for begge tabeller på en (meget) lang
> linje.

Eller vis os en url/den kode der går galt, måske kan vi bedre hjælpe så?

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942