MS Windows
briani 27239
Mappe problem XP DK
Fra : Lars Raaby

Dato : 17-03-02 17:32

Jeg har et problem.
Nå jeg skal åbne en mappe så begynder den at søge og ikke åbne mappen.
Jeg har været inde i mappeinstillinger/filtyper og under filmappe har jeg
klikket på avanceret.
Der inde står der "find" og jeg har trykket på "Angiv standard" så FIND blev
sort.
Så var det at problemet opstod....
Jeg har nu fået den til at blive lille igen men problemet er der stadig.
Håber i forstod spørgsmålet.

Best Regards
Mit freundlichen Grüßen
Lars Cramer Raaby
Rødkjærsbro
Denmark
******************

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-03-02 19:38

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Raaby wrote:

> [...]
>sort.
>Så var det at problemet opstod....
>Jeg har nu fået den til at blive lille igen men problemet er der stadig.

Hvordan fik du den til at blive "lille"? Lavede du en ny handling,
satte den som standard og slettede den igen? Ellers vil jeg foreslå at
du prøver det.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Lars Raaby

Dato : 17-03-02 21:34

> Hvordan fik du den til at blive "lille"? Lavede du en ny handling,
> satte den som standard og slettede den igen? Ellers vil jeg foreslå at
> du prøver det.

Ja det var det jeg gjorde. Jeg har sat den til standard igen og problemmet
er der stadig.
Når jeg højre klikker på en mappe skulle der nomalt øverst stå "åbn"
derefter "søg" osv... i min står søg øverst....så det er det den gør.
Jeg har tænkt at lægge XP ind igen men det er vel lige grov nok.

Fra : Lars Raaby

Dato : 18-03-02 22:22

Nu er mit problem løst. ang. mine mapper som opførte sig mærkelig.
Løsningen var: Systemgendannelse. Jeg gik 2 dage tilbage til før jeg havde
lavet det om og vupti...problemet er løst.
Jeg havde ikke meget tro på den løsning da jeg fik det at vide måske fordi
jeg tidligere havde haft dårligere erfaringer i Win ME