Prob med sis645 chip på ms-645 ultra333 bu~
Fra : cash

Dato : 17-03-02 17:22

Jeg hat fået et nyt bundkort, et MS-645 Ultra333 (ms6547) med et sis645
chipset på.
Problemet er at jeg ikke kan få instaleret GART driveren til mit nye
gf3 T200 grafigkort.
Jeg tror selv at det er PCI Brigden i mellem sis645 og sis961 chippen på
bundkorted, jeg har prøvet at finde en PCI-brigde der kunne virke, med
har ikke kunnet finde en.
Jeg kører med win98 fuldt opgraderet, her opgraveret bios og hented de
nyeste driver til bundkort og grafikkorted.
Er der nogle der har en løsning på mit prob, så jeg kan får instaleret
min GART driver til grafikkorted?

http://www.kandu.dk/