Min oldemors søster fra Elmelunde sogn, Mø~
Fra : sa

Dato : 17-03-02 13:06

Hej
Er der nogle, der vil hjælpe mig?
Jeg søger oplysninger om min oldemors søster .
Elisabeth Reinholdine Nielsen, født den 15/6-1895 i Elmelunde sogn, Mønbo
herred, Præstø amt. Bla. vil jeg gerne have at vide hvem hendes faddere var,
og om hun havde en tvillingesøster (der går nemlig rygter om at hun havde en
søster fra samme årgang). Hendes mor hed Justine Nielsen, f. Gustaffsdatter
og Peter Christian Nielsen. På forhånd mange tak.
--
mvh. Susanne

Fra : Kim Melchior

Dato : 19-03-02 23:18

"sa" <kam3134@vip.cybercity.dk> wrote in message news:<a720sj$1ol7$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> søster fra samme årgang). Hendes mor hed Justine Nielsen, f. Gustaffsdatter
> og Peter Christian Nielsen. På forhånd mange tak.

Hej,

Prov at saette dig i forbindelse med Thorleif Stryhn Rasmussen i
Stege. Han har en stor database over monboer, og kan muligvis hjaelpe
dig. Han kan kontaktes paa

thorleif@image.dk

mvh Kim Melchior