MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Tilslutning af TV
Fra : Lars

Dato : 17-03-02 12:25

Hej. Jeg har købt en ny Fujitsu-Siemens computer med Windows XP Home, og
GeForce2 grafik kort med tv-out.
Jeg har så forbundet tv-out med mit tv's s-vhs indgang, men jeg kan ikke få
billedet over på tv'et. Hvad skal jeg gøre?
Venlig hilsen Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-03-02 12:32

Sun, 17 Mar 2002 12:24:31 +0100, skrev "Lars"
<labuni@post3.tele.dk>:

>Jeg har så forbundet tv-out med mit tv's s-vhs indgang, men jeg kan ikke få
>billedet over på tv'et. Hvad skal jeg gøre?

Jeg ved ikke om det har noget med XP at gøre, men får du ikke
noget brugbart her, spørg i news:dk.edb.hardware.grafikkort.
Umiddelbart vil jeg tro, at der er bedre hjælp at hente der.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : tmv

Dato : 17-03-02 16:54

Du skal have fat i et lille program til at føre signalet over, f.eks. kan
jeg varmt anbefale dig at bruge Tv Tool, kan ikke lige huske webadr. men søg
på Goggle og bliv meget klogere!

/tmv

Fra : FILIP RAVN

Dato : 18-03-02 16:57

Skal man ikke gå gennem Videoén med signalet før du går over i tvét ???

Jeg spørger bare...

Filip