Lasat Safire II USB analog modem under win~
Fra : Kris

Dato : 17-03-02 11:35

Hej Alle

For kort tid siden købte jeg et lækkert USB Lasat Modem. Det virker
godt i Win 98, men jeg kan ikke få det lagt ind under XP.

Er der nogen derude, der kan hjælpe

Jeg tror at den software, der er skrevet til modemet er så gammelt, at
der ikke er taget højde for XP, OG at der heller ikke bliver skrevet
nyt til det, idet Lasat er opkøbt af Eicon.

SUK SUK SUK - Tell me I am wrong, OG hvordan jeg lægger modemet ind i
XP

MVH

Kris

Fra : Jørn Andersen

Dato : 17-03-02 15:25

On Sun, 17 Mar 2002 11:35:23 +0100, Kris <km-ch_EREASE_@tiscali.dk>
wrote:

>For kort tid siden købte jeg et lækkert USB Lasat Modem. Det virker
>godt i Win 98, men jeg kan ikke få det lagt ind under XP.

Hvad var der i vejen med det svar, du fik for 5 dage siden?

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Kristian Asmussen

Dato : 17-03-02 18:30

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad var der i vejen med det svar, du fik for 5 dage siden?
>
> Mvh. Jørn

Så vidt jeg ved er det her en netværksgruppe, eller tager jeg helt forkert.
Prøv istedet i windowsgruppen de kan sikkert hjælpe.

Mvh. Kristian

Fra : Kris

Dato : 17-03-02 19:32

Hej Jørn

Hov - Ups og alt det der.

Jeg har overset det svar jeg fik for 5 dage siden. Hmmmm jeg må prøve
at grave det frem. Jeg bruger nemlig en newsreader, hvor tråde man
ikke gider læse ikke bliver opdateret. Måske har jeg nosset i den med
min egen tråd.....(flovt - sidder her og rødmer :-/ )

MVH

Kristian
Hvidovre

Fra : Jørn Andersen

Dato : 17-03-02 19:55

On Sun, 17 Mar 2002 19:32:16 +0100, Kris <km-ch_EREASE_@tiscali.dk>
wrote:

>Hov - Ups og alt det der.

Good luck!

Og når du nu er i gang, så kig lige i min signatur :)

Mvh. Jørn

PS: Gider du tage et kig på:

--
Jørn Andersen,