"U. Pedersen" <ulf.pedersen@it.dk> skrev i en meddelelse
news:558a9u8eb2ubosfc4el9cidq6rrh21bocr@4ax.com...
> On Sun, 17 Mar 2002 18:20:47 +0100, "Per Madsen" <per_madsen@(slet
> parantes)vip.cybercity.dk> wroti:
>
> >Hvem f... kan da tage Merlin kædens forretninger alvorligt ? Prøv at
nævne
> >ordet kundeservice, og de vil se undrende på dig (de ved ikke hvad det
ord
> >betyder). Hvorfor skulle dette koncept så virke for dem ?????
> >
> ja du har ret i kundeservice, men retter man en direkte henvendelse
> til FDB, så får piben en anden lyd, jeg fik mine billeder x 2 uden
> beregning, da de heller ikke kunne finde mine billeder på deres eget
> system
>
> Men de en nok den kæde i dk, der har flest familie billeder som kunder
> med en fremkaldelse på kun 50,-
> --
>
> mvh
> U.P.
>
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
>
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)
>
http://www.pbase.com/luf123/root
Hej
Jeg bliver helt bekymret, jeg har lige fået et kundekort til deres
fremkaldelse direkte fra en terminal i forretningen. Jeg har ikke prøvet
endnu fordi kortet ikke er aktiveret fra forretningen endnu.
Er der nogen der har nogle erfarringer med det ?