Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vedr. Merlin digital foto bestilling
Fra : Per Pedersen

Dato : 17-03-02 11:18

Hej
Jeg har bestilt papir billeder på Merlin online order-net og har fået
billederne og et kundekort.
Nu vil jeg bestille igen og skal bruge det tilsendte kunde nr. med password,
men "den" melder tilbage at jeg skal kontrollere mit kunde nr. og password
!!!!!
Altså jeg kan ikke komme ind.
Bruger jeg mit kunde nr. som jeg fik første gang, finder "den" mig godt nok,
men siger at jeg skal indtaste det nye kunde nr. som jeg fik tilsendt og
ikke virker.
Har andre haft samme problem

Per

Fra : Lene Baarts

Dato : 17-03-02 16:51

"Per Pedersen" <per.pedersen@pc.dk> skrev:
> [...]
password,
> men "den" melder tilbage at jeg skal kontrollere mit kunde nr. og password

Jeps samme problem. Håber du skriver hvis du finder en løsning.
Hvad synes du i øvrigt om farverne, har du prøvet at printe de samme
billeder ud til sammenligning?
Mange hilsner
Lene Baarts

Fra : Per Madsen

Dato : 17-03-02 18:21

Hvem f... kan da tage Merlin kædens forretninger alvorligt ? Prøv at nævne
ordet kundeservice, og de vil se undrende på dig (de ved ikke hvad det ord
betyder). Hvorfor skulle dette koncept så virke for dem ?????

/Per

Fra : U. Pedersen

Dato : 18-03-02 00:05

On Sun, 17 Mar 2002 18:20:47 +0100, "Per Madsen" <per_madsen@(slet
parantes)vip.cybercity.dk> wroti:

>Hvem f... kan da tage Merlin kædens forretninger alvorligt ? Prøv at nævne
>ordet kundeservice, og de vil se undrende på dig (de ved ikke hvad det ord
>betyder). Hvorfor skulle dette koncept så virke for dem ?????

ja du har ret i kundeservice, men retter man en direkte henvendelse
til FDB, så får piben en anden lyd, jeg fik mine billeder x 2 uden
beregning, da de heller ikke kunne finde mine billeder på deres eget
system

Men de en nok den kæde i dk, der har flest familie billeder som kunder
med en fremkaldelse på kun 50,-

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)
http://www.pbase.com/luf123/root

Fra : Leif Elsborg

Dato : 18-03-02 09:41

"U. Pedersen" <ulf.pedersen@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> system
>
> Men de en nok den kæde i dk, der har flest familie billeder som kunder

Jeg bliver helt bekymret, jeg har lige fået et kundekort til deres
fremkaldelse direkte fra en terminal i forretningen. Jeg har ikke prøvet
endnu fordi kortet ikke er aktiveret fra forretningen endnu.

Er der nogen der har nogle erfarringer med det ?

Fra : U. Pedersen

Dato : 18-03-02 10:34

On Mon, 18 Mar 2002 09:41:24 +0100, "Leif Elsborg"
<leif_elsborg@mail.tele.dk> wroti:

>Er der nogen der har nogle erfarringer med det ?

Ikke at bruge kortet i en af deres terminaler, men dit kundenummer
står på kortet, så det skal du jo bruge hvis du bestiller over nettet

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 18-03-02 16:16

"Per Madsen" <per_madsen@(slet parantes)vip.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> nævne ordet kundeservice, og de vil se undrende på dig (de ved ikke
> hvad det ord betyder). Hvorfor skulle dette koncept så virke for dem

Merlins onlineløsning styres af det lab de bruger i Tyskland og ikke af
Merlin SVJV. Skriv til dem på engelsk, så kan de svare direkte..

--
Hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at darling dot dk