MS Windows
briani 27239
Remote control
Fra : Zeeshan Waheed

Dato : 17-03-02 11:29

Jeg har 2 maskine A og B, dem vil jeg gerne kontrollere begge steder fra,
men de står bare i 2 helt forskellige byer, win's remote desktop virker
ikke, den siger bare at den ikke kan connecte, begge maskine kører XP, har
et username, et password, og kører adsl
hvad gører jeg forkert...........???
evt. er der nogen der kender et bedre program der kan kører under XP, hvor
kan jeg finde det......

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-03-02 11:37

"Zeeshan Waheed" <zeeman@cool.dk> wrote in message
> [...]
> hvad gører jeg forkert...........???
> evt. er der nogen der kender et bedre program der kan kører under XP, hvor

Jeg har med stor succes brugt VNC på Win2000 maskiner. Jeg kan ikke se nogen
grund til at det ikke skulle fungere i WinXP. Hop ind på
http://www.uk.research.att.com/vnc/ og hent det.

- Lars

Fra : Frontier

Dato : 17-03-02 17:46

Hejsa

On Sun, 17 Mar 2002 11:36:38 +0100, "Lars Jørgensen"
<lagojo@hotmail.DOT.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg har med stor succes brugt VNC på Win2000 maskiner. Jeg kan ikke se nogen
>grund til at det ikke skulle fungere i WinXP. Hop ind på

Alternativt kan du anvende TridiaVNC som er en viderebygning af det
samme - og også gratis.

www.tridiavnc.com

/Frontier

Fra : Ole helms

Dato : 17-03-02 16:04

Remote Adminstrator fra www.radmin.com er meget godt.
--
Venlig hilsen
Ole Helms

Fra : Zeeshan Waheed

Dato : 17-03-02 21:15

Jeg vil også meget gerne "Bruge/Se/Kopier", frem og tilbage mellem de 2
maskiner, kan man det med programmer der bliver nævnt

Fra : Ole helms

Dato : 17-03-02 23:53

> Jeg vil også meget gerne "Bruge/Se/Kopier", frem og tilbage mellem de 2
> maskiner, kan man det med programmer der bliver nævnt

Jo, det kan du. Du kan også etablere ftp-opkobling. Du kan læse om alle
funktionerne i vejledningen radmin.pdf.
--
Venlig hilsen
Ole Helms